На звернення підписників порталу RADNUK.COM.UA сформуємо основні тези про те, що відомо про локалізацію виробництва в закупівлях, станом на 14.07.2022:
📌 Отримане від виробника значення ступеня локалізації має бути підтверджено Уповноваженим органом, тобто Міністерством економіки України. Робота над проєктом НПА активно ведеться.
http://surl.li/cgwzd
📌 У замовника відсутні інструменти для визначення реального ступеня локалізації виробництва конкретного товару. Відповідно до Закону щодо локалізації виробництва він має покладатись на підтверджене Мінекономіки значення ступеня локалізації, надане учасником.
http://surl.li/cgwzd
📌 Не має значення, чи предметом закупівлі є безпосередньо товар, чи роботи або послуги, у складі яких цей товар поставляється замовнику. У поточному році цей ступінь не може бути меншим ніж 10 % та буде кожного року зростати, поки не досягне 40 %.
http://surl.li/cgwzd
Щодо цього повний текст інтерв’ю з представником ДП «Прозорро» щодо внесення змін до Закону про закупівлі в частині застосування локалізації виробництва за посиланням – http://surl.li/cgwzd
📍 З’явилась нова підстава для визнання договору про закупівлю нікчемним. Тому для тих, хто наразі працює за Законом про закупівлі “маст хев” за посиланням – http://surl.li/ckwnq
У зв’язку з цим, наголошуємо на важливості відповідності назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Цю тезу закріплює рішення суду за посиланням – http://surl.li/ckwpd
Про додатковий інструмент на порталі RADNUK.COM.UA: