Запорізька ОДА зібрала підприємців на зустріч «Діалог влади та бізнесу», щоб обговорити механізми впровадження локалізації. Нагадаємо, що локалізація у публічних закупівлях — це законодавча вимога. Вона зобов’язує замовників при закупівлі певних товарів надавати перевагу тим, які виготовлені в Україні або мають певну частку місцевої складової. Цього року рівень локалізації становить 25 %. Поступово він буде збільшуватися до 40 %.
Директор Департаменту розвитку реального сектору економіки Міністерства економіки України Роман Кропивницький розповів, як політика локалізації здійснюється на державному рівні. За словами урядовця, розробка чітких та прозорих методик розрахунку рівня локалізації є складним завданням. Визначення «української складової» — відсоткового співвідношення вартості сировини, комплектуючих, робочої сили — потребує детального аудиту та контролю.
Ганна Довгая, головна редакторка порталу «Радник у сфері публічних закупівель», представила презентацію щодо особливостей застосування локалізації в публічних закупівлях. Вона поінформувала учасників зустрічі про:
- товари, які потрапили під вимоги локалізації;
- товари, до яких вимога локалізації не застосовується;
- порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів;
- умови застосування вимог щодо локалізації при публічних закупівлях.
А також надала відповіді на найбільш поширені запитання учасників торгів стосовно локалізації.
Платформа «Діалог влади та бізнесу» — це майданчик для професійного обговорення, практичного аналізу та напрацювання ідей та пропозицій для вирішення нагальних проблем бізнесу.
Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель: