Міністерство економіки України оприлюднило проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення функціонування електронної системи закупівель».
Проєктом акта пропонується до Порядку № 166 внести, зокрема, такі зміни:
- доповнити пункт 2 терміном «первинна цінова пропозиція» для можливості розрахунку плати не від очікуваної вартості, а від ціни первинної пропозиції учасника закупівель. А також пропонується відкоригувати термін «користувач» шляхом віднесення до числа користувачів фізичних та юридичних осіб, що користуються електронною системою закупівель і при цьому не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та які, відповідно, зможуть проводити закупівлі з використанням ЕСЗ;
- пункт 5 викладається в новій редакції, якою запроваджується плата за участь у розмірі 0,3 % від первинної цінової пропозиції, але не більше трьох прожиткових мінімумів на одну працездатну особу;
- пункти 6 і 7 викладаються в новій редакції та пропонується визначити, зокрема, що оператор авторизованого електронного майданчика учасника закупівель перераховує на рахунок адміністратора ЕСЗ кошти за надання доступу до вебпорталу Уповноваженого органу (онлайн-сервісу) у такому розмірі: 27 % від однієї третини плати учасника, отриманої відповідно до пункту 5 Порядку № 166, та додатково 27 % від двох третин плати, отриманої відповідно до пункту 5 Порядку № 166 від учасника, з яким замовник уклав договір про закупівлю / енергосервісний договір / договір, укладений за результатами проведеної закупівлі. При цьому така плата розраховується за кожну подану учасником тендерну пропозицію / пропозицію, що була розкрита електронною системою закупівель. У свою чергу адміністратор ЕСЗ за надання доступу до електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісів), доступ до яких здійснюється за допомогою інтернету, перераховує кошти на рахунок оператора авторизованого електронного майданчика, на якому замовник оголосив закупівлю і вона завершилася укладенням відповідного договору. Така плата становить 27 % від плати, отриманої адміністратором ЕСЗ від оператора авторизованого електронного майданчика відповідно до пункту 6 Порядку № 166;
- переглянуті положення пунктів 22 і 51 Порядку № 166 з метою посилення відповідальності операторів авторизованих електронних майданчиків (оновлюються підстави для накладення штрафів та відключення авторизованого електронного майданчика).
Також проєктом акта пропонується внести зміни до Порядку № 822 для визначення нової моделі розрахунку плати, що стягується з учасника закупівель за участь в електронному каталозі та її перерозподіл між адміністратором ЕСЗ, адміністратором електронного каталогу та оператором авторизованого електронного майданчика замовника, який уклав договір з переможцем відбору.
Проєкт акта розроблено з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель, шляхом, зокрема, оновлення фінансової моделі функціонування електронної системи закупівель, а також електронного каталогу, що сприятиме ефективному проведенню публічних закупівель з їх використанням.
Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель: