Перелік типових помилок, встановлених ДАСУ під час проведення управлінських перевірок проєктів програм Interreg

47
9 Травня 2025

01.05.2025 на офіційному сайті Держаудитслужби оприлюднено перелік типових помилок, встановлених контролерами під час проведення управлінських перевірок проєктів програм Interreg:

  • Неправильне застосування валютного курсу: Витрати повинні декларуватися в оригінальній валюті з конвертацією за курсом InforEuro, що діє на місяць подачі звіту. Порушення цього правила може призвести до фінансових коригувань.
  • Витрати поза межами звітного періоду проєкту: Декларування витрат дозволяється лише в межах офіційно визначених звітних періодів реалізації проєкту.
  • Неправильний опис діяльності партнера: Необхідно забезпечити відповідність заявлених індикаторів фактично досягнутим.
  • Неправильне віднесення витрат до категорій: Класифікація та розподіл фінансових витрат повинні відповідати регламентованим категоріям для забезпечення прозорості та цільового використання коштів.
  • Пропущені строки звітування: Змістовна частина звітів про хід виконання проєкту повинна подаватися своєчасно, з метою забезпечення контролю якості та досягнення цілей проєкту в заплановані терміни.
  • Не вірне визначення типу payment claim: Найменування, що подаються для контролю, повинні бути чіткими та однозначними (для програми Польща-Україна).
  • Відсутність доказів реалізації активностей: Необхідно надавати матеріали, що підтверджують фактичне виконання заходів (фото, порядок денний, списки учасників).
  • Неповний пакет документів: відсутність частини підтверджуючих матеріалів для підтвердження витрат, необхідно надавати всі необхідні документи, окрім нульових платіжних вимог (програма Польща – Україна).
  • Недотримання вимог до візуальної ідентифікації: Використання офіційних логотипів та символіки Interreg є обов’язковим.
  • Відсутність або недостатнє інформування громадськості: Необхідно активно поширювати інформацію про проєкт через різні комунікаційні канали (сайт, соцмережі, публікації).
  • Заявлено до відшкодування надбавку за академічну наукову ступінь та звання: Відшкодування витрат, не пов’язаних з виконанням завдань проєкту, не передбачено.
  • Відсутність або неактуальність контактних даних партнера: Підтримання актуальної контактної інформації партнерів пришвидшує завершення контролю.
  • Некоректне відображення даних в документах: Помилки в датах, сумах, відсутність підписів/реквізитів.
  • Недостатнє обґрунтування витрат: Немає зв’язку з проектною діяльністю.
  • Подвійне фінансування: Витрати вже покриті з інших джерел, що заборонено програмами Interreg та Interreg NEXT.
  • Помилки в розрахунках: Арифметика, податки, збори.
  • Порушення роботи з електронною системою: Технічні помилки, неповні дані.

*Перелік помилок узагальнений для всіх програм Interreg та Interreg NEXT, у кожної конкретної програми є відмінності

Додатково прочитайте статтю “Що необхідно врахувати при закупівлі за Угодою про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна“.

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

load
digest icon digest icon
Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель
Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО