Міністерство оборони України повідомило, що адаптує закупівельні процеси до нових викликів в умовах війни. Увага приділяється постійному звʼязку з військовослужбовцями та цифровізації.
Цим поділився директор департаменту політики закупівель Міністерства оборони України Гліб Канєвський на семінарі Агенції НАТО з підтримки та постачання (NSPA), присвяченому урокам розвитку та управління оборонними закупівлями в умовах воєнного стану на виконання рекомендації Стратегічного огляду оборонних закупівель Україна — НАТО.
«Ми проводимо опитування наших захисників, аби зрозуміти, що саме потрібно на передовій, і забезпечити це в найкоротші терміни. Інтеграція новітніх цифрових технологій дозволяє автоматизувати та спростити процедури закупівель, що забезпечує більшу прозорість і ефективність на кожному етапі. А також сприяє прийняттю рішень на основі великих даних», — зазначив директор департаменту політики закупівель під час онлайн-виступу.
Крім того, Гліб Канєвський наголосив на важливості цифровізації процесів закупівель. Як приклад він навів роботу нового вебпорталу «Партнер МОУ», який цифровізує взаємодію з постачальниками тилового майна ЗСУ. За його словами, запуск ресурсу вдвічі прискорив обробку документів від виробників та, як очікується, сприятиме 20-відсотковому зростанню конкуренції на торгах.
Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель: