13 квітня з 10:00 до 15:00 організовано онлайн-навчання “Закупівлі під час воєнного стану – зрозуміло, якісно та без порушень”. Розкладемо по поличках:
- як змінилося законодавство, що стосується закупівель;
- кого необхідно призначити відповідальним за закупівлі під час воєнного стану, які документи необхідні для призначення такої особи. Чи повинна така особа мати електронний підпис і що робити, якщо електронний підпис не працює чи отриманий на фізичну особу, а не на представника замовника;
- особливості визначення товарів, робіт та послуг для закупівлі, розмежуємо, які закупівлі проводимо за Законом з річним планом, а які — без плану та публікації;
- які технічні зміни нас очікують щодо звіту про договір про закупівлю в один етап; розберемо, яку інформацію приховують на Прозорро та можливості нової платформи Prozorro+…. і це тільки половина всього того, що на вас очікує!
Реєструйтесь за посиланням.