ДПС: оновлено сервіси контакт-центру

290
16 Червня 2023

Державна податкова служба України інформує, що впевнено перетворюється на цифровий сервісний орган. Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.

Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.

У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.

Відтепер:

– рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;

– з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;

– за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;

– якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;

– випадки технічної відмови системи істотно зменшились.

Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть.

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель:

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

load
digest icon digest icon
Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель
Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО