Державна аудиторська служба України на своєму офіційному вебпорталі повідомляє, що ДАСУ не лише перевіряє ефективне використання бюджетних коштів під час відновлення зруйнованого житла, а й змушує замовників і підрядників виправляти будівельні недоліки.
Під час відновлення зруйнованого житла виникає нагальна проблема швидкої допомоги людям. Проте деякі охочі «швидко допомогти» намагаються скористатися ситуацією у власних інтересах, використовуючи зв’язки та контакти для залучення знайомих підрядників, спекулюють на вартості робіт і матеріалів та нехтують якістю будівництва.
Щоб заходи контролю були ефективнішими, фахівці ДАСУ звертаються з опитуванням до громадян. Завдяки «зворотному зв’язку» вдається фіксувати багато конкретних недоліків будівельних робіт, як-от перекошені одвірки, несучі опори з деревини, на яку спирається дах, тощо.
Отримавши конкретні факти неякісно виконаних робіт, здебільшого підрядники, «посипаючи голову попелом», усувають недоліки.
Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель: