Читайте у журналі “Радник в сфері державних закупівель” № 3 за березень 2020 р.

667
5 Березня 2020

Передплачуйте журнал «Радник в сфері державних закупівель»!

У випуску журналу за березень ми для вас підготували, як завжди, багато корисної інформації в сфері закупівель 

14 акцентів випуску журналу за березень:

  • Держказначейство роз’яснило територіальним органам, як здійснювати контроль за дотриманням бюджетного законодавства та законодавства у сфері закупівель. Детально про це читайте на стор. 6-7.
  • Попередні консультації з ринком нові можливості для замовника та учасника. Про це на стор. 8-12 детально розповідає керівник редакційної колегії журналу, випускниця KSE Крістіна Бєлякова.
  • Про вісім моделей роботи уповноважених осіб, які може застосувати замовник. Крістіна Бєлякова детально розповість на стор. 13-17.
  • Новий великий гравець ринку публічних закупівель – Державна установа «Професійні закупівлі»: механізм роботи, функції, моделі організації  та переваги системи ЦЗО для різних суб’єктів господарювання у статті в.о. директора держаустанова «Професійні закупівлі» Андрія Кузьменко на стор. 18-20 журналу.
  • Чи є різниця між ГОСТом, ДСТУ й ТУ, засадами їх застосування та порядком встановлення? Вичерпна та повна відповідь на ці та інші питання на стор.  21-25 журналу у статті Анастасії Матвійчук «Згідно з ДСТУ і не тільки: стандартизація в публічних закупівлях».
  • З прийняттям нової редакції Закону про публічні закупівлі законодавець, доповнивши ст. 17, значно розширює підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Стаття Романа Магери, на стор. журналу 26-27,  пропонує читачам розглянути дві нові підстави для відхилення: дитяча праця та санкції, а також механізм їх застосування на практиці.
  • Відсутність антикорупційної програми та уповноваженої особи з її реалізації: можливі проблеми, наслідки та дії учасників процедури закупівель розглянуто на прикладах актуальної практики Антимонопольного комітету України у статті Тетяни Руденко «Шість ситуацій з практики оскраження щодо наявності в учасників антикорупційної програми», на стор. 28-30 журналу.
  • Стаття Тетяни Мішти «Вища освіта як обов’язкова вимога до уповноважених осіб» розкриває всі нюанси наявності/відсутності вищої освіти, нормативне регулювання цього питання та вимоги до кваліфікації уповноваженої особи, визначені Законом.
  • Найважливіші новели правового регулювання договору про закупівлю згідно з новою редакцією Закону, професійні поради та рекомендації замовникам щодо використання зазначених змін на практиці для організації та здійснення закупівель з 19 квітня поточного року висвітлює та розкриває в своїй статті координатор Навчально-консультаційного центру публічних закупівель ГО «Центр АСНДІ» Валерій Урлюк та старший викладач кафедри цивільно-правових дисциплін юридичного факультету Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки Лариса Шевчук на  стор. 32-41 журналу.
  • Інформація, зазначена в скарзі, є недостовірною та завдає шкоди діловій репутації – ознайомлюємось з позицією Верховного суду України від 17.12.2019 в нашій постійній рубриці «Судова практика», автор Микола Павленко на стор. 42-45 журналу.
  • Оприлюднення в електронній системі закупівель роз’яснення до тендерної документації з перевищенням триденного строку з дня оприлюднення звернення, порушивши вимоги частини 1 статті 23 Закону – про це та інше читайте в нашій постійній рубриці «Моніторинг закупівель» на стор. 46-47 журналу.
  • Порушення учасниками процедури  строків укладення договору про закупівлю: можливі наслідки  та відповідальність. Позиція скаржника, замовника та органу оскарження  на прикладі рішення Антимонопольного комітету України від 06.02.2020 розглядає у своій статті Анна Селютіна на стор. 48-49 журналу.
  • В нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінці 50-53 журналу, експерти Тетяна Мішта та Валерій Урлюк надають  відповіді на питання читачів:

1. Одначасне оголошення відкритих торгів на один предмет закупівлі для прискорення проведення переговорної процедури? Чи не є порушенням законодавства такі дії замовника?

2. Особливості оформлення специфікацій у випадку внесення змін до істотних умов договору. Підхід до оформлення 20% додаткових угод, наявність/відсутність передбаченої законодавством затвердженої примірної форми додаткової угоди та нормативно-правове регулювання.

Все це і НЕ ТІЛЬКИ чекає на вас у новому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» за березень 2020 року! Приєднуйтесь до джерела знань у сфері закупівель! 

Передплатний індекс 89613
Передплату можливо оформити, перейшовши посиланням
Для користувачів програми радник-інфо електронний журнал доступний для завантаження.
Також не забувайте для передплатників працює безкоштовна гаряча телефонна лінія тел./факс: (044) 451-85-71 для консультацій з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер.

Та за посиланням ви маєте можливість поставити питання 24/7 фахівцям редакції, на яке отримаєте відповідь.

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

load
digest icon digest icon
Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель
Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО