Читайте у журналі “Радник в сфері державних закупівель” № 1 за січень 2020 р.

811
8 Січня 2020

Передплачуйте журнал «Радник в сфері державних закупівель»! Передплату можливо оформити, перейшовши за посиланням http://radnuk.tilda.ws/

У випуску журналу за січень ми для вас підготували, як завжди, багато корисної інформації в сфері закупівель: 

12 акцентів випуску журналу за січень:

  • Поступово прямуємо зі «старого» у «новий» Закон? Директор Департаменту тендерних процедур АТ «Укрпошта» Ганна Пясецька в своїй статті на стор. 6-9 розповідає про те як завершити та розпочати закупівлі у «перехідний період». 
  • Новим законом передбачено зниження порогу закупівель до 50 тис. грн та запроваджено нове поняття — «спрощена закупівля», детально про етапи проведення такої закупівлі розглядає в своїй статті «Алгоритм проведення спрощеної закупівлі» Л. Галайда, заступник головного редактора журналу  «Радник в сфері державних закупівель» на сторінках 11-15 журналу. 
  • На сторінках 16-20 цього випуску журналу Іван Шекун, адвокат, керуючий Адвокатського бюро «Шекун Консалтинг» в своїй статті розповідає яких змін зазнає моніторинг згідно нової редакції Закону про публічні закупівлі, що нового з’явилося та від чого законодавець відмовився в контексті моніторингу.
  • В публікації О. Жадан на стор. 21-23 поговоримо про строки опрацювання документів органами Казначейства, а також наведемо приклади порушень бюджетного законодавства, які є підставою для застосування відповідних заходів впливу. 
  • Запитуєте навіщо вам потрібні протоколи? І що буде, якщо паперові протоколи в замовника раптом зникнуть? В статті кандидата юридичних наук Анастасії Матвійчук на стор. 24-29 детально розглянуто питання, що таке протокол і для чого він потрібен! 
  • На стор. 30-34 юрист-практик з багаторічним досвідом у закупівлях, Валерій Урлюк пояснює які відмінності між «скороченою» та «повною» довідками про відсутність (наявність) судимості та який вид довідки — «повну» чи «скорочену» — необхідно й доцільно вимагати замовникові в тендерній документації від переможця процедури закупівлі для документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону? 
  • У своїй статті «Десять змін у новому Законі: важливі акценти для учасників!» Крістіна Бєлякова детально розбирає  основні зміни у Новому законі, на які необхідно звернути увагу учасникові сфери публічних закупівель, щоб успішно взяти участь у закупівлі. Особливості подання пропозиції учасником, що нового в кваліфікаційних критеріях, нові підстави для відхилення тендерних пропозицій – про це та інше читайте на стор. 35-40. 
  • Чи можна перемагати в державних тендерах частіше? Звісно, що можна, адже в системі чимало таких учасників, чий відсоток перемог трохи вищий за середнє значення. Але як їм це вдається? Чи можна якось наперед дізнатися про свої шанси на перемогу в тендері і таким чином ухвалити рішення щодо участі з більшою впевненістю в перемозі? Розвиток технології машинного навчання дає однозначну позитивну відповідь на це питання. Докладніше про цей функціонал в статті Андрія Сябро, директора з якості майданчика SmartTender «Хочете розрахувати шанси на перемогу в тендері? Допоможе предикативна модель SmartTender», на стор. 41-42 журналу.
  • Висновок моніторингу, в якому не вказано конкретних заходів для усунення порушень, відмінність укладеного договору від проєкту договору.  Що із цього приводу думає суд — розглядаємо в нашій постійній рубриці «Судова практика» на сторінці 43-45. 
  • Держаудитслужба має право провести моніторинг закупівлі і за один день, не запитуючи окремих пояснень у замовника, неналежне обґрунтування підстав для застосування переговорної процедури порушує принцип відкритості та прозорості публічних закупівель  – про це та інше читайте в нашій постійній рубриці «Моніторинг закупівель» на сторінках 46-47.
  • З прикладами того, як змінилася практика органу оскарження — знайомимося в нашій постійній рубриці «Практика оскарження» на сторінках 48-49. 
  • В рубриці «Експерти відповідають» на сторінці 50-52 журналу, заступник директора Департаменту регулювання публічних закупівель– начальник відділу професіоналізації сфери публічних закупівель Міністерства      розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тетяна Мішта, відповідає на питання:
  1. Нюанси здійснення закупівель на допорогові суми за «старим» та «новим» Законом про публічні закупівлі.
  2. Чи можливе уточнення номенклатури товару в договорі про закупівлю?
  3. Одночасна робота тендерного комітету та фахівця з публічних закупівель: заборонено чи дозволено?

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

    load
    digest icon digest icon
    Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО