Бізнес-сніданок Prozorro «Зміни в оскарженні, які передбачає нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі”

334
24 Січня 2020

Звіт від Радника

Сьогодні редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» відвідала Бізнес-сніданок Prozorro для постачальників. Цього разу обговорювали  зміни в оскарженні, які передбачає нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі, зокрема:

  • антитролінг;
  • відповідальність за невиконання рішення АМКУ;
  • оскарження окремих лотів у багатолотовій закупівлі;
  • оплату скарги через систему Prozorro;
  • повернення плати у випадку задоволення скарги;
  • оскарження відміни процедури;
  • неможливість відмінити закупівлю у період оскарження  тощо.

Спікери:

  • Ольга Піщанська, Державний уповноважений Антимонопольного комітету України
  •  Олександр Вінницький, заступник гендиректора ДП «ПРОЗОРРО»

Система оскарження з квітня 2020 року (ключові зміни)

Прямі зміни

  1. Max 20 р. днів замість 15 р. днів
  2. Скаргу не можна відкликати
  3. Неоплачені скарги не подаються
  4. Плата зміниться
  5. Обов’язок надання інформації
  6. Строк виконання рішень – 30 днів
  7. Невиконання рішення -2-5 тис. нпм

Зміни з впливом на систему оскарження

  1. 24 години
  2. ЦЗО
  3. Використання електронних каталогів
  4. Електронна тендерна документація
  5. Попередні ринкові консультації
  6. Боротьба з недобросовісними учасниками

ТОП – питання/відповіді:

  1. Як будуть оскаржуватись процедури, які проводять через ЦЗО? ЦЗО буде виступати «замовник в розумінні Закону»?  Так, ЦЗО буде виступати «замовник в розумінні Закону».
  2. По процедурі відкликання скарги до АМКУ для виправлення технічної помилки (виправлена скарга завантажується в той же день)- чи запускається механізм повернення коштів (і відповідно чи потрібно тоді сплачувати наново?) Чи ми можемо завантажити з виправленою скаргою те саме платіжне доручення і платіж буде зараховано? Скарги не відкликаються.
  3. Оскарження окремих лотів у багатолотовій закупівлі? За кожен лот окрема скарга.
  4. Перенавантаження графіку розгляду АМКУ у сфері публічних закупівель скарг учасників , що призводить до необхідності протягом 2-5 годин очікування скаржником засідання, розгляд скарг вночі? Законопроект №2652 від 20.12.2019.
  5. Оскарження відміни процедури, відповідальність за невиконання рішень АМКУ? 2-5 тис. нпм.
  6. Надання документів переможцем – наскільки правомірне надання довідки МВС в електронній формі / що означає – надати (оприлюднити чи вислати поштою чи вручити замовнику)? Електронний документ, підписаний КЕП МВС / відсутність чіткої вимоги – на розгляд Учасника з наявними доказами виконання.
  7. Новий порядок подання скарги в систему? Виключно через електронну систему закупівель.

О. Вінницький ознайомив присутніх з основною областю змін та  майбутніми функціональними можливостями  системи електронних  публічних закупівель у зв’язку з новими  нормативними документами, а саме:

  • заборона відкликати скаргу;
  • періоди оскарження;
  • оскарження відміни тендеру;
  • заборона відміняти тендера при наявності скарги;
  • скарги на кожний лот;
  • прийом платежів через особистий кабінет або в інші способи;
  • повернення коштів при задоволенні скарги тощо.

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

    load
    digest icondigest icon
    Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель

      Приєднуйся до авторів
      load
      Реєстрація
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      В особистий кабінет
      load
      Відновлення паролю
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      Вітаємо!
      Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель