Звіт про укладений договір в публічних закупівлях

21 Травня 2024
Галина

Добрий день.
Ситуація наступна: укладено договір за результатами відкритих торгів на закупівлю лікарських засобів. По договору було відвантажено більшу частину ліків. Тим часом виходить розпорядження Держлікслужби про те, що препарат «А» підпадає під заборону реалізації, зберігання та застосування і усім суб’єктам господарювання необхідно повернути/утилізувати даний препарат. В той же час замовник отримує повідомлення від постачальника про те що він зобов’язаний упакувати та повернути постачальнику увесь препарат «А», що відвантажений за договором. До цього в телефонній розмові з’ясовано, що дана заборона буде до кінця року точно. Таким чином, виходить, що по договору поставити препарат «А» замовнику не можуть.
Питання: Яким чином «закрити» договір після отримання всіх лікарських засобів, окрім препарату «А»? На якій підставі виходячи з норм п.19. Постанови 1178 внести зміни до договору? Адже і потреба в препараті «А» і фінансування/видатки у замовника є.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Звіт про укладений договір в публічних закупівлях. Препарат «А», який закуповується, становить предмет договору, а отже є істотною умовою будь-якого договору купівлі-продажу чи поставки, що може змінюватися лише у випадках, передбачених п.19 Постанови 1178. І перш ніж переходити до пошуку підстав внесення змін до договору, слід зрозуміти, чи існує аналогічний товар, який може задовольнити потребу замовника. Наприклад, іншої марки, моделі чи конфігурації, на рівні не гіршому, аніж...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • Оприлюднення договору та додатків по прозорому будівництву
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей Замовником укладено прямий договір на виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття), додаткові роботи. За результатами перевірки

  • Норма пп. 21 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Прошу допомогти . Чи буде вважатися порушенням закупівля проведена без відкритих торгів на суму 500 тис.грн. згідно пункту 13 підпункту 21 Закону Україниз особливостями , як що обгрунтування закупівлі проведення

  • Замовник на території активних бойових дій та пп. 2 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка. Наша організація відповідно до розділу 3 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, що затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій

  • Договір на поставку талонів коли звітувати?
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка уклали договір на закупівлю бензину А-95 у талонах (запит ціни пропозиції). Термін поставки талонів до 21.02.2025. Строк дії договору до 31.12.2025. Талони були закуплені для забезпечення потреби

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО