Змінився директор, чи потрібно вносити зміни ДУ до договору

12 Вересня 2024
Наталі

Якщо змінився керівник нашої установи, чи потрібно укладати додаткові угоди до договорів закупівлі?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Змінився директор, чи потрібно вносити зміни ДУ до договору. Умови взаємовідносин і співпраці між сторонами здійснюються у відповідності до змісту укладеного договору. Якщо умовами договору не передбачено особливого врегулювання відносин на випадок заміни керівника, то необхідності укладати ДУ саме з приводу зміни керівника не передбачено ЦКУ та ГКУ.  Договірні відносини укладаються між сторонами, якщо це юридичні особи, то на виконання зобов’язань не впливає зміна керівництва. Детально щодо...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Яка гранична сума закупівлі “Запит (ціни) пропозиції”?
    08 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Скажіть будь ласка, яка гранична сума закупівлі “Запит (ціни) пропозиції”? Дякую

  • Чи можна укладати прямий договір на коригування ПКД (80 000 грн) та окремо прямий договір на проведення експертизи (25000 грн) якщо у зведеному кошторисному розрахунку вартість будівельних робіт 5 500 000.00 грн?
    08 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. У 2025 році відбулася закупівля робіт (реконструкція будівлі) на підставі пп.6 п. 13 Особливостей (договір на суму 5 000 000 грн). Зараз є необхідність в коригуванні ПКД та

  • Учасник надав наказ про призначення відповідального на підприємстві за охорону праці, а посвідчення про перевірку знань з охорони праці Учасник надав з іншого підприємства. Чи можна надати йому 24 години на виправлення?
    08 Грудня 2025
    Читати відповідь

    У тендерній документації Замовника встановлена така вимога: надати: Скановану копію наказу про призначення особи, відповідальної на підприємстві за охорону праці. (Посвідчення Про перевірку знань з охорони праці). На торги вийшов

  • Чи відрізняється проект договору на закупівлю електричної енергії для замовника групи «А» , від стандартного проекту договору для групи «Б»?
    08 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Планую голосити відкриті торги з особливостями на закупівлю елетричної енергії. Група площадки вимірювання “А” з АСКОЕ (тобто є лічильник який автоматично передає показники ОСР ) Чи відрізняється проект договору про

  • Порівняльні характеристики до предмета закупівлі
    08 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Потрібно порада. Учасник у складі ТП надає порівняльну таблицю і в колонці найменування запропонованого товару (марка модель і тд) пише фразу «ваша назва». Порівняльні характеристики все співпадає. Разом з тим

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО