Змінилася назва предмета закупівлі ➤ РАДНИК, портал
У жовтні поточного року на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей укладено договір на виготовлення проектно-кошторисної документації для об’єкту Реконструкція підвального приміщення навчального закладу під захисну споруду цивільного захисту (протирадіаційне укриття) та оприлюднено звіт про договір укладений без використання електронної системи. Наразі виникла ситуація, що є необхідність змінити назву об’єкта, а саме замість формулювання “протирадіаційне укриття” зазначити “найпростіше укриття”. Чи можливо додатковою угодою внести зміни в частині назви предмета закупівлі? Чи потрібно розривати цей договір та укладати інший з новою назвою предмета закупівлі?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Змінилася назва предмета закупівлі. Відкоригувати назву предмета закупівлі у звіті технічно не вдасться. Також технічно відмінити закупівлі без використання електронної системи неможливо. Тому можемо порекомендувати розірвати договір про закупівлю та оприлюднити інформацію про проведення закупівлі без застосування електронних систем повторно з відповідною назвою. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Я є уповноваженою особою за проведення закупівель у Відділі освіти. Питання: 1) чи можу я працювати уповноваженою особою за сумісництвом у відокремлених підрозділах Відділу освіти? Наприклад, у ліцеї, гімназії та
Питання про звітування про виконання договору про закупівлю у порядку проведення спрощених закупівель згідно з Пунктом 8 Особливостей № 1275 (військова частина працюємо по 1275). Чи потрібно публікувати звіт про
скільки днів дають на відповідь на звернення на етапі подачі пропозиції
Наразі формуємо закупівлю на проведення заходів щодо будівництва захисних споруд (габіонів) на електроенергетичному комплексі шляхом підписання прямого договору згідно до підпункту 15 пункту 13 Особливостей. Функціонал споруд передбачає захист фасаду
кваліфікую учасника, учасник комунальне підприємство, надав усі документи з підписом директора, та надав документ на право підпису, але у лектронній системі підписав тендерну пропозицію електронним ключем фахівця з закупівель, при
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.