Зміна ціни договору ➤ РАДНИК, портал
Добрий день допоможіть будь ласка розібратися з питанням, сьогодні “Запоріжелектропостачання” прислало для підпису чергову додаткову угоду в якій вказують початок дії з 01.08.23, остання доп угода була з 01.07.2023 р. від 11.08.2023, чи правомірно буде підписати доп угоду на підставі довідки ТПП- в якій визначення середньозважених цін купівлі продажу електричної енергії на РДН по ОЕС станом на липень 2023 та за 20 днев серпня 2023 на підставі ДП “Оператор ринку” – визначення відсотка різниці середньозваженої ціни купівлі продажу електричної енергії на РДН по ОЕС станом на липень 2023 та за 20 днів серпня 2023 на підставі ДП “Оператор ринку” та розрахунків, так як у нашому договорі прописано : Під коливанням ціни товару на ринку електричної енергії для цілей цього Договору розуміється будь-яка зміна середньозваженої ціни за 1 кВт*год на ринку електричної енергії за розрахунковий період (повний місяць), по відношенню до середньозваженої ціни вказаної в Договорі про закупівлю, або в якому останнє змінено ціну відповідною додатковою угодою.
У цьому випадку зміна ціни за одиницю товару здійснюється у такому порядку:
У разі коливання ціни за одиницю Товару на ринках електричної енергії «на добу наперед» та «внутрішньодобовий ринок», Постачальник письмово звертається з пропозицією до Споживача щодо внесення відповідних змін до Договору. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття. Також Сторона ініціатор в межах дії Договору надає іншій Стороні на розгляд Додаткову угоду та інформаційну довідку (або завірену копію) та/або висновок (документ що обґрунтовує (підтверджує) зміни ціни на ринку електричної енергії), зокрема: даними Держстату України та/або даними офіційного сайту НКРЕКП та/або Торгово-промислової палати України чи її територіальних відділень та/або ДП “Держзовнішформ” та/або ДП “Укрпромзовнішекспертиза” або іншої організації, яка має на це повноваження, що підтверджують таке коливання.
Додатково Постачальник надає документи щодо підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України». Такими документами є офіційні дані про ціну, електричної енергії на ринку «на добу на перед» (далі – РДН та «внутрішньодобовий ринок», які склалися у відповідному розрахунковому періоді в торговій зоні «ОЕС України» та оприлюднені на офіційному веб-сайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» за адресою в мережі Інтернет https://www/oree.com.ua – згідно з частиною шостою статті 67 Закону України «Про ринок електричної енергії». Відповідальність за достовірність даних, наданих в якості підстав для зміни ціни за Договором, несе Сторона ініціатор.
Підвищення ціни за одиницю товару по даному Договору здійснюється шляхом підписання додаткової угоди. Ціна закупівлі одиниці Товару змінюється пропорційно коливанню ціни закупівлі одиниці Товару, визначеному у Договорі, але не більше ніж на відсоток коливання ціни Товару на ринках електроенергії у бік збільшення. Сторони розраховують ціну за одиницю Товару за формулою визначення ціни за одиницю Товару, вказаною у цьому Договорі (додаток 2).
5.4.3 Нова (змінена) ціна застосовується з першого числа наступного розрахункового періоду і залишається незмінною до його завершення.
5.4.4 Споживач має право відмовитись від внесення змін до Договору, якщо Постачальником не надано належне документальне підтвердження підвищення ціни товару, передбачене цим пунктом.
В подальшому, якщо відбувається коливання ціни за одиницю товару на ринку в сторону збільшення, Постачальник повинен письмово звернутися до Споживача та надати новий пакет документів, який обґрунтовує збільшення ціни по зазначеному діапазону порівняно з ціною, встановленою у п. 5.2…?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання зміни ціни договору. Виходячи з наведеної Вами інформації, ваш договір містить формулу для зміни ціни на електроенергію. Крім того, умовами договору передбачається необхідність надання як документу, виданого відповідними органами, так і інформації, оприлюдненої на порталі оператору ринку. Логіка такої вимоги не зрозуміла, адже зазвичай використовується або перший або другий варіант. Тому, задля надання коректної відповідні на ваше запитання (зокрема, щодо можливості використання наведених довідок) необхідно детально ознайомитись зі...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на
Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої
Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу
У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV
під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!