зміна розміру мінімальної заробітної плати. Чи можна внести зміни до договору про закупівлю?

08 Грудня 2020
nataliia

Відповідно до п.7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни – відбувається зміна істотних умов договору.
Підприємство уклало Договір за результатами проведених відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об»єктів (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – охоронні послуги) .
Відбулася зміна розміру мінімальної заробітної плати , внаслідок чого зросла вартість однієї години охорони ( у договорі встановлений порядок зміни ціни при зміні мінімальної заробітної плати) . Чи маємо право при зміні ціни за одну годину охорони збільшити ціну договору про закупівлю ?

Відповідь

Вітаємо! Зростання заробітної плати працівників замовника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Це пов’язано з тим, що замовники не формують собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом чи фінансовим планом.

Установи, заклади чи організації є учасниками в розумінні Закону про публічні закупівлі, зміна оплати праці їхніх працівників може впливати на ціну предмета закупівлі тільки в тому випадкові, коли учасник формує собівартість предмета закупівлі та встановлює його ціну на ринкових умовах.

Вільні ціни визначаються на всі види продукції...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Аналогічний договір у закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги”
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пу закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги” , для забезпечення виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, підгружений договір 55510000-8 Послуги їдалень, чи є це невідповідністю до “аналогічний за предметом закупівлі договір” ???

  • Стосовно виключення з Закону про закупівлі
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ПНа початку року по коду 6611 (послшуги еквайрингу та розрахункові) уклали договір на 20%. опублікували. Потім уклали прямий договір на 6000 на розрахункова-касове обслуговування. Оголосили спрощену на послуги еквайрингу на

  • Природний та скраплений газ для Закону \”Про публічні закупівлі\” одне
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППриродний та скраплений газ для Закону “Про публічні закупівлі” одне і теж?

  • Виділено додаткові кошти, чи потрібно додатково проводити спрощену закупівлю?
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пнашою установою у грудні 2020 року проведено спрощену закуплю електричної енергії на 2021 рік на сумму 58590,84 гривень. Наразі договір майже вичерпано і згідно рішення сесії виділено додаткові кошти у

  • закупівля кейтрингових послуг, які не відбулися
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППросимо допомогти розібратися в наступній ситуації. У квітні місяці цього року Замовник оголошував двічі відкриті торги на закупівлю кейтрингових послуг, які не відбулися з причин подання менше двох тендерних пропозицій.

  • До усіх питань