зміна розміру мінімальної заробітної плати. Чи можна внести зміни до договору про закупівлю?

08 Грудня 2020
nataliia

Відповідно до п.7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни – відбувається зміна істотних умов договору.
Підприємство уклало Договір за результатами проведених відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об»єктів (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – охоронні послуги) .
Відбулася зміна розміру мінімальної заробітної плати , внаслідок чого зросла вартість однієї години охорони ( у договорі встановлений порядок зміни ціни при зміні мінімальної заробітної плати) . Чи маємо право при зміні ціни за одну годину охорони збільшити ціну договору про закупівлю ?

Відповідь

Вітаємо! Зростання заробітної плати працівників замовника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Це пов’язано з тим, що замовники не формують собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом чи фінансовим планом.

Установи, заклади чи організації є учасниками в розумінні Закону про публічні закупівлі, зміна оплати праці їхніх працівників може впливати на ціну предмета закупівлі тільки в тому випадкові, коли учасник формує собівартість предмета закупівлі та встановлює його ціну на ринкових умовах.

Вільні ціни визначаються на всі види продукції...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Щодо положення про УО та учасник
    25 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПБудь ласка, надішліть мені зразок положення для учасників про уповноважену особу. Відправте на електронну пошту lo@todor.ua Дякую

  • Забезпечення винання договору та пп. 6 п. 13
    25 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ППри проведення відкритих торгів вимагалося договірне забезпечення (торги не відбулися). Чи потрібно вимагати договірне забезпечення якщо укладається договір на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (07.09.2023)?

  • Пункт 11-1 Особливостей- немає товару
    25 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПЗЦП. Товару немає. Медичні вироби. Даю запит на добавлення його в систему – поки мовчать. Часу чекати немає. Які варіанти виходу ?

  • Пункт 11-1 Особливостей- немає товару
    25 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПВ електронному каталозі відсутні позиції медичних матеріалів, які є в переліку згідно додатку до Особливостей. Їх закупівля обов’язкова через електронний каталог. КНП направлено лист до ДП “Медичні закупівлі”, відповідь не

  • Щодо копії документа
    25 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПВ Оголошенні на закупівлю є така вимога: «Всі надані копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника, іншої уповноваженої особи учасника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища ініціалів підписанта,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО