Зміна оподаткування постачальника ➤ РАДНИК, портал

16 Серпня 2023
Таміла

підскажіть будь-ласка, як діяти в такій ситуації:
з початку року підприємство яке постачає продукти харчування знаходилось на спрощеній системі оподаткування (тобто договір укладався без ПДВ), з 01.08.2023 підприємство у зв’язку зі зміною в ПКУ стає платником ПДВ.
Відповідно до п. 6. п. 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Враховуючи законодавчі підстави Замовник може збільшити суму договору на 20% (тобто відповідно зміні ставки податку), але яким чинном прописати суму договору якщо частина продукції була відватажена і проплачена без ПДВ, а невикористаний залишок відповідно до змін в ПКУ потрібно враховувати з ПДВ.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання- Зміна оподаткування постачальника.У статті «П’ять варіантів внесення змін до договору про закупівлю через зміну ставки ПДВ» розглянули варіанти внесення змін до договору та можливі способи вирішення спірних питань. Окрім цього радимо ознайомитися з листом ДПС у новині  ДПС роз’яснює норми застосування Закону України від 30.06.2023 №3129-ІХ Замовники мають можливість внести зміни до істотних умов договору на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей (

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО