Зменшення обсягів закупівлі

16 Вересня 2024
Наталя

Закупівля послуг з ремонту найпростішого укриття (UA-2024-06-04-001483-a). Послуги виконані. Виконавець надав акти виконаних послуг та обсяг в них зменшено і закрито по факту. Виконавець наполягає на зменшенні суми договору на 22тис. та зменшенні (по факту) обсягу закупівлі. В основному договорі прописані такі пункти:
«1.2. Перелік, обсяг, надання Послуг визначаються відповідно Додатку 1 до цього Договору та зміні не підлягають, за винятком умов, визначених п.1.3.
1.3. Обсяг закупівлі Послуг, що є предметом цього Договору, може бути зменшений залежно від реального фінансування Замовника».
Також, в договорі є розділ «Порядок зміни умов договору», де зазначено перелік випадків зміни істотних умов договору згідно п.19 Особливостей.
Виконавець наполягає внести зміни по пп.1 п.19 Особливостей, хоча в нас Замовника не було ніякого зменшення видатків. Чи маємо право ми, Замовники вносити зміни в тех.завдання, а саме зменшити обсяг і закрити виконані послуги за фактом? Дякую.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання- Зменшення обсягів закупівлі. Для надання коректної відповіді необхідно уточнити яка це була закупівля, який предмет договору- роботи, поточний ремонт або послуги та уважно вивчити умови договору про закупівлю,  для цього ви можете звернутися  на платну консультацію до тенденого агенства  «Радник» по тел. +38 (044) 334 80 72. Запрошуємо Вас на навчання «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників»

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи підлягає цінова пропозиція під 24 години за практикою ДАСУ?
    22 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! В складі тендерної документації на закупівлю зварювального обладнання вимагалася цінова пропозиція за встановленою формою. Також до цінової пропозиції є інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції (далі

  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО