Здійснення закупівлі правонаступником ➤ РАДНИК, портал

19 Вересня 2023
Оксана

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як діяти та знайти правильне рішення у даній ситуації.
На сьогодні до складу нашого Чорнівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ» Чернівецької міської ради входить школа та садок (за двома різними адресами). Однак на сесії міської ради було вирішено «розділити» даний НВК шляхом його ліквідації та створення двох нових суб’єктів господарювання-юридичних осіб : Чорнівської гімназії та Чорнівського ДНЗ. Документи вже подані до ЦНАПа для внесення змін.
Дана ліквідація та створення цих двох юридичних осіб планується з 01.11.2023 р.
Оскільки усі закупівлі, тендера,поставки продукції та надання послуг здійснювалися на Чорнівський НВК, є договори, про виконання яких потрібно буде відзвітувати після 31.12.2023 р. Однак постає питання: яким чином відзвітувати про виконання договорів, якщо НВК вже не буде, ключів не буде? Я не маю права та не зможу відзвітувати за ЮО,яка вже ліквідована.
Яким чином відзвітувати за укладені договори та «закрити» діючі, якщо постачання товарів чи надання послуг передбачалося до 31.12.2023р. на школу та садок (разом НВК)?
Якщо припустити, що можна зробити додаткові угоди до кожного договору , то термін дії договорів до якої дати? До 30 жовтня 2023 р, щоб відзвітувати про договори 31.10?
+цікавить питання стосовно закупівлі товарів/послуг на новостворені ЮО: дані процедури можна здійснювати шляхом укладення прямих договорів (у межах можливих граничних сум для їх укладання)?
Завчасно дякую!

Відповідь

Вітаємо! Щодо завершення попередніх договорів. В даній ситуації можемо рекомендувати завчасно замовити необхідний обсяг товарів завчасно для задовлення потреби, допоки не будуть укладені нові договори, та відповідно прозвітувати про виконання попередніх договорів. Щодо закупівлі новими юридичними особами. ті закупівлі, які здійснюватиме замовник після реорганізації, мають відбуватись із дотриманням поточних вартісних меж наявної потреби, оскільки попередні закупівлі здійснювались іншою юридичною особою і не могли бути передбачені замовником, який утворився в результаті реорганізації. При цьому підсумовувати закупівлі, які вже відбулись у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО