Здійснення закупівлі правонаступником ➤ РАДНИК, портал

19 Вересня 2023
Оксана

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як діяти та знайти правильне рішення у даній ситуації.
На сьогодні до складу нашого Чорнівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ» Чернівецької міської ради входить школа та садок (за двома різними адресами). Однак на сесії міської ради було вирішено «розділити» даний НВК шляхом його ліквідації та створення двох нових суб’єктів господарювання-юридичних осіб : Чорнівської гімназії та Чорнівського ДНЗ. Документи вже подані до ЦНАПа для внесення змін.
Дана ліквідація та створення цих двох юридичних осіб планується з 01.11.2023 р.
Оскільки усі закупівлі, тендера,поставки продукції та надання послуг здійснювалися на Чорнівський НВК, є договори, про виконання яких потрібно буде відзвітувати після 31.12.2023 р. Однак постає питання: яким чином відзвітувати про виконання договорів, якщо НВК вже не буде, ключів не буде? Я не маю права та не зможу відзвітувати за ЮО,яка вже ліквідована.
Яким чином відзвітувати за укладені договори та «закрити» діючі, якщо постачання товарів чи надання послуг передбачалося до 31.12.2023р. на школу та садок (разом НВК)?
Якщо припустити, що можна зробити додаткові угоди до кожного договору , то термін дії договорів до якої дати? До 30 жовтня 2023 р, щоб відзвітувати про договори 31.10?
+цікавить питання стосовно закупівлі товарів/послуг на новостворені ЮО: дані процедури можна здійснювати шляхом укладення прямих договорів (у межах можливих граничних сум для їх укладання)?
Завчасно дякую!

Відповідь

Вітаємо! Щодо завершення попередніх договорів. В даній ситуації можемо рекомендувати завчасно замовити необхідний обсяг товарів завчасно для задовлення потреби, допоки не будуть укладені нові договори, та відповідно прозвітувати про виконання попередніх договорів. Щодо закупівлі новими юридичними особами. ті закупівлі, які здійснюватиме замовник після реорганізації, мають відбуватись із дотриманням поточних вартісних меж наявної потреби, оскільки попередні закупівлі здійснювались іншою юридичною особою і не могли бути передбачені замовником, який утворився в результаті реорганізації. При цьому підсумовувати закупівлі, які вже відбулись у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Звітування по прямих допорогових договорах, заключених без використання електронної системи закупівель (відповідно до Постанови 1275)
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть по звітуванню прямих допорогових договорів заключених без використання електронної системи закупівель. Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється відповідно до постанови 1275. Чи потрібно при звітуванні таких договорів заповнювати googl

  • Пп 8 п 13 до договору капітального ремонту
    26 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Нами було укладено Договір щодо закупівлі “Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: вул. Центральна, 35 селище Обухівка, Дніпровського району, Дніпропетровської області, для використання як найпростіше укриття” за кодом

  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО