Збільшення загальної суми договору за пп.7 п. 19 Особливостей
Було укладено договір на постачання електричної енергії на 2024 рік (закупівля відбулася через ЦЗО, були відкриті торги). Очікувана вартість закупівлі була 728 875 грн. Договір укладено на суму 702 366 грн. У січні-квітні 2024 року середньовзважені ціни на електричну енергію зменшувались, а отже зменшувалася ціна договору. У травні було незначне підвищення тарифів, а у червні тариф збільшився на 25%. Усі додаткові угоди до договору з січня по травень були укладені на підставі п.п. 7 п. 19 Особливостей, при цьому обсяги постачання електричної енергії на 2024 рік залишилися без змін.
У своїй статті від 18.03.2024 року “Збільшення суми договору на …” Ви торкнулися питання та надали роз’яснення щодо можливості коливання загальної суми договору у разі зміни ціни за одиницю товару. Проте не було зазначено, в яких межах може відбуватися коливання, а саме збільшення загальної суми договору (в межах очікуваної вартості закупівлі, в межах ціни укладеного договору, кошторису тощо)?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Збільшення загальної суми договору за пп.7 п. 19 Особливостей. Відповідно до пп 7 п 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Форма договору про закупівлю комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, яку затверджено наказом Мінекономіки від 23 жовтня 2025 року № 884. По тексту –
підкажіть будь ласка, чи є порушенням, що в прямому договорі з поточного ремонту аптеки на суму 197 000,00 грн, зазначено у відомості ресурсів на одну з позицій матеріалів країну виробника
З початку поточного року по коду 44110000-4 Конструкційні матеріали була закуплено прямими договорами – бруківку та цемент до 100 тисяч прямими договорами. Зараз керівник хоче завершити ремонт розпочатий у тому
Чи повинен Замовник погоджувати з Мінцифри закупівлю, комп’ютерів, як таку що рахується більше 500 тиг грн, якщо Замовником протягом 2025 року, декілька раз оголошувались закупівлі комп’ютерів до 500 тис грн,
Добрий день!Хотіли закупити товар ,але при складанні договору місце реєстрації ФОП зазначене як м. Херсон, який входить до переліку тимчасово окупованих територій так написано в інеті іпише потрібно звернути увагу
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!