Зазначення інформації щодо місця поставки товарів в оголошенні — імперативна норма
Замовниками широко використовується така технічна реалізація на авторизованих майданчиках та, відповідно, в електронній системі закупівель Прозорро, відображення місця надання послуг/поставки товарів шляхом проставляння «галочки» в полі «відповідно до документації» у випадку, якщо послуги надаються/товари поставляються за місцем розташування виробничої бази Виконавця Послуг (Учасника), адже на етапі оголошення Замовник апріорі не може знати таку адресу Виконавця-Переможця.
При цьому моніторинги ДАСУ визначають порушенням використання опції «відповідно до документації», адже в такому випадку в автоматично сформованих в Прозорро Оголошенні та Повідомленні про намір укласти Договір не відображається конкретна адреса місця надання послуг.
Звідси питання:
ЯКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИКУ ВІДОБРАЖАТИ в електронних полях Оголошення, встановлених системою («Вулиця та номер будинку», «Населений пункт», «Країна», «Область», «Поштовий індекс»), адресу Виконавця послуг, яка стане відома ЛИШЕ В ДОКУМЕНТАХ УЧАСНИКІВ ПРОПОЗИЦІЇ згідно із територіальним розташуванням Учасників (Виконавця), тобто після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій?
Добрий день! Статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено порядок інформування про проведення відкритих торгів. Крім того, оголошення про проведення відкритих торгів, серед іншого, повинно містити кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Отже, оголошення про проведення відкритих торгів яке безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону в обов’язковому порядку має містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг та є чітко визначеною замовником на момент прийняття рішення про проведення закупівлі.
При цьому вже протягом тривалого часу...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЯкщо до договору, укладеного по Постанові, було підписано кілька ДУ – одна на продовження терміну дії в зв’язку з продовженням ВС і ДУ на зняття залишків договору, то яким чином
ПБуло проведено процедуру міжнародних торгів на 8 800 000,00 грн. з ПДВ (Лічильник ел.ен.) у січні, зараз потрібно закупити лічильники ел. ен. на суму 127000,00 грн. з ПДВ. Яку процедуру
ПДоброго дня! 30.04.2022 року закінчився строк дії договору про закупівлю природного газу, укладеного за переговорною процедурою. Подовжити договір це внести нього будь-які зміни ми не мали змоги у зв’язку з
ПДоброго дня. Ми починали закупівлю коли ще не було в країні воєного становища . І ми мали укласти договір з підрядником коли вже почалось воєне становище в країні (відкриті публичні
ПЗа договором надання транспортних послуг виконавець самостійно купує бензин, вартість якого суттєво збільшилась у порівнянні з вартістю на момент укладення договору. Внести зміни до договору відповідно до п. 2 ч.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваше запитання надіслано, очікуйте на телефоний дзвінок наших експертів. Відповіді надаються з пн по чт з 16:00 до 17:30
ЗакритиВи обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 3-х робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
200+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти