Зазначення інформації щодо місця поставки товарів в оголошенні — імперативна норма

10 Лютого 2022
olha

Замовниками широко використовується така технічна реалізація на авторизованих майданчиках та, відповідно, в електронній системі закупівель Прозорро, відображення місця надання послуг/поставки товарів шляхом проставляння «галочки» в полі «відповідно до документації» у випадку, якщо послуги надаються/товари поставляються за місцем розташування виробничої бази Виконавця Послуг (Учасника), адже на етапі оголошення Замовник апріорі не може знати таку адресу Виконавця-Переможця.
При цьому моніторинги ДАСУ визначають порушенням використання опції «відповідно до документації», адже в такому випадку в автоматично сформованих в Прозорро Оголошенні та Повідомленні про намір укласти Договір не відображається конкретна адреса місця надання послуг.
Звідси питання:
ЯКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИКУ ВІДОБРАЖАТИ в електронних полях Оголошення, встановлених системою («Вулиця та номер будинку», «Населений пункт», «Країна», «Область», «Поштовий індекс»), адресу Виконавця послуг, яка стане відома ЛИШЕ В ДОКУМЕНТАХ УЧАСНИКІВ ПРОПОЗИЦІЇ згідно із територіальним розташуванням Учасників (Виконавця), тобто після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій?

Відповідь

  Добрий день! Статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено порядок інформування про проведення відкритих торгів. Крім того, оголошення про проведення відкритих торгів, серед іншого, повинно містити кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Отже, оголошення про проведення відкритих торгів яке безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону в обов’язковому порядку має містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Оподаткування військової частини при закупівлі генератора
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Закуповуємо генератор для військової частини суму оголошуємо з ПДВ чи без? Дякую

  • Помилка в тендерній документації
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    при оприлюднені тендерної документації проставили дату затвердження тендерної документації але пропустили номер, чи вважається це порушенням? та чи потрібно вносити зміни до тендерної документації?

  • Визначення коду ДК та застосування виключень для проведення закупівель без застосування ЕСЗ
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!Хочемо придбати інтернет портал контактного центру, вартістю 99 тис грн, який має авторське право, по коду дк 7222 або 7221. Або ще розглядаємо придбання по коду 7226, але у

  • Довідка до комерційних пропозицій та наказ про проведення закупівель
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно підкладати довідку (маркетингове дослідження) до комерційних пропозицій? Чи потрібен наказ на підприємстві про проведення закупівлі, та закупівель без використання електронної системи?

  • Яка підстава для відміни закупівлі
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Зважаючи на норми п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до стт. 29 Закону з урахуванням положень п.43 Особливостей. Строк розгляду тендерної пропозиції, не повинен перевищувати п’яти

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО