Заміна компресора та локалізація
Добрий день.
Підкажіть будь ласка чи потрібно при капітальному ремонті концентратора (далі – Обладнання) в ході якого є заміна компресорів, в свою чергу компресор в даному випадку є оригінальною запасною частиною (далі – Запчастина) застосовувати норму про локалізацію в тендерній документації?
Тобто при капітальному ремонті Обладнання, замінюються Запчастини, в специфікації прописується – «Заміна компресорів – 2 послуги», а не Запчастини в штуках. Запчастини не є окремою виділеною одиницею в бухгалтерському обліку, та не знаходяться на балансі підприємства. На балансі підприємства є Обладнання. Тому підприємство не набуває у власність товар (компресора), визначений пунктом 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Також назва «компресор» є в переліку товарів, щодо яких застосовується локалізація.
Також підкажіть будь ласка різницю між товаром – Обладнанням та Запчастинами?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Локалізований товар у складі робіт. У пункті 6-1 Прикінцевих і перехідних положень Закону встановлено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі(!) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їхня ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема, у 2025 році 25 відсотків. Для визначення чи підпадає предмет закупівлі під локалізацію радимо детально праналізувати технічні характеристики товару та...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Скажіть будь ласка чи можна здійснювати закупівлі освітнього обладнання за за кошти програми Ukraine Facility за прямими договорами якщо сума по кодах ДК не перевищує 100 тис і обладнання немає
На початку року було проведено запит цінових пропозицій на закупівлю продуктів харчування. На сьогоднішній день планується розірвання договору з постачальником у зв’язку з недотриманням умов договору, а саме — невідповідністю
Закупівля бензину здійснювалась через запит ціни пропозиції. Закупівля до 500 тис. грн. Під час внесення інформації про характеристики товару, було вказано бренд бензину. Прийшов учасник з іншим брендом. Нас це
виникло таке питання: За результатами публічної закупівлі з Постачальником було укладено договір. Постачальник пропонує збільшити ціну за одиницю товару у зв`язку з коливанням цін на ринку у порядку передбаченому п.п.
В ТД було вказано вимогу щодо надання діючого сертифікату відповідності на товар. В складі ТП Учасником надано сертифікати терміном дії до 2026 року. На сайті органу з оцінки відповідності було
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!