Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення

27 Лютого 2025
Тетяна

В рамках діяльності нашого підприємства ми маємо потребу оформити карнет АТА декілька разів на рік.
Карнет ATA / ATA Carnet – уніфікований міжнародний митний документ для оформлення тимчасового вивезення/ввезення виставкових вантажів, товарних зразків, професійного устаткування та деяких інших категорій товарів.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004 № 988-р та Порядком видачі книжок (карнетів) A.T.A., затвердженим постановою Уряду України від 29.11.2006 № 1654 повноваження видавати карнети ATA надані Торгово-промисловій палаті України.
Відповідно до умов договору з ТПП Україна на оформлення карнета АТА ми вимушені задля забезпечення майбутнiх можливих витрат ТПП України укладати з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” Договір добровiльного страхування на гарантійну суму, визначену ТПП України.
Яким чином ми можемо заключити такий договір з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” і не порушити Закон про публічні закупівлі у випадках. коли річна потреба у закупівлі страхових послуг перевищує поріг або вже були проведені відкриті торги на закупівлю таких послуг?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення. Ваша ситуація стосується закупівлі страхових послуг для оформлення карнету ATA, що є обов’язковою вимогою для його отримання. Водночас, якщо річна потреба у страхових послугах перевищує пороги для відкритих торгів або вже були проведені відкриті торги на закупівлю страхових послуг, виникає питання правомірності укладення нового договору з конкретною страховою компанією. Чи підпадає договір страхування під дію Закону...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО