Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення

27 Лютого 2025
Тетяна

В рамках діяльності нашого підприємства ми маємо потребу оформити карнет АТА декілька разів на рік.
Карнет ATA / ATA Carnet – уніфікований міжнародний митний документ для оформлення тимчасового вивезення/ввезення виставкових вантажів, товарних зразків, професійного устаткування та деяких інших категорій товарів.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004 № 988-р та Порядком видачі книжок (карнетів) A.T.A., затвердженим постановою Уряду України від 29.11.2006 № 1654 повноваження видавати карнети ATA надані Торгово-промисловій палаті України.
Відповідно до умов договору з ТПП Україна на оформлення карнета АТА ми вимушені задля забезпечення майбутнiх можливих витрат ТПП України укладати з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” Договір добровiльного страхування на гарантійну суму, визначену ТПП України.
Яким чином ми можемо заключити такий договір з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” і не порушити Закон про публічні закупівлі у випадках. коли річна потреба у закупівлі страхових послуг перевищує поріг або вже були проведені відкриті торги на закупівлю таких послуг?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення. Ваша ситуація стосується закупівлі страхових послуг для оформлення карнету ATA, що є обов’язковою вимогою для його отримання. Водночас, якщо річна потреба у страхових послугах перевищує пороги для відкритих торгів або вже були проведені відкриті торги на закупівлю страхових послуг, виникає питання правомірності укладення нового договору з конкретною страховою компанією. Чи підпадає договір страхування під дію Закону...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • Закупівля технічного нагляду
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Питання: чи можна проводити закупівлю без застосування ЕСЗ (прямим договором) Послуг з технічного нагляду об’єкта будівництва вартістю до ​700 тис. грн за кодом ДК 71520000-9 “Послуги з нагляду

  • Вибір коду ДК
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    плануємо закупити металевий штахетник для огорожі. Підкажіть будь ласка, якщо ми оберемо код ДК 021:2015: 34928200-0 — Огорожі, а за показником 4 цифри: 34920000-2 — Дорожнє обладнання, зауважимо, що наш

  • Помилка в договорі у по-батькові керівника
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно виправити помилку у по-батькові керівника, зазначеному в преамбулі договору на постачання електричної енергії та в усіх додаткових угодах і актах, якщо з моменту укладення договору вже пройшло 8

  • Відповідальність УО за порушення визначення предмета закупівлі
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Я, як уповноважена особа, провела відкриті торги, але на етапі підписання договору з’ясувалось, що назву закупівлі (код дк) визначено невірно. Чи можу я скасувати цю закупівлю згідно пп2 п 50

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО