Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення

27 Лютого 2025
Тетяна

В рамках діяльності нашого підприємства ми маємо потребу оформити карнет АТА декілька разів на рік.
Карнет ATA / ATA Carnet – уніфікований міжнародний митний документ для оформлення тимчасового вивезення/ввезення виставкових вантажів, товарних зразків, професійного устаткування та деяких інших категорій товарів.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004 № 988-р та Порядком видачі книжок (карнетів) A.T.A., затвердженим постановою Уряду України від 29.11.2006 № 1654 повноваження видавати карнети ATA надані Торгово-промисловій палаті України.
Відповідно до умов договору з ТПП Україна на оформлення карнета АТА ми вимушені задля забезпечення майбутнiх можливих витрат ТПП України укладати з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” Договір добровiльного страхування на гарантійну суму, визначену ТПП України.
Яким чином ми можемо заключити такий договір з ПРАТ “СК “Арсенал страхування” і не порушити Закон про публічні закупівлі у випадках. коли річна потреба у закупівлі страхових послуг перевищує поріг або вже були проведені відкриті торги на закупівлю таких послуг?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Закупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення. Ваша ситуація стосується закупівлі страхових послуг для оформлення карнету ATA, що є обов’язковою вимогою для його отримання. Водночас, якщо річна потреба у страхових послугах перевищує пороги для відкритих торгів або вже були проведені відкриті торги на закупівлю страхових послуг, виникає питання правомірності укладення нового договору з конкретною страховою компанією. Чи підпадає договір страхування під дію Закону...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Вимоги до учасника закупівлі
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи обьовязково необхідно вимагати від учасника надання документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям якщо укладається прямий договір на підставі пп.6 п.13 Особливостей?

  • Відхилення тендерної пропозиції
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Прошу надати роз’яснення з наступної ситуації: Компанія «X» взяла участь у спрощеній закупівлі, подала найбільш економічно вигідну пропозицію та є потенційним переможцем тендеру. При цьому Компанія «X» є правонаступником усіх

  • Визначення коду ДК
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, закупили Обладнання для їдальні (харчоблоку) ( 1 комплект) , (піч пароконвекційна на 7 рівнів бойлерного типу в комплекті (пароконвектомат на 7 рівнів – 1шт, підставка до 7

  • Хто складає дефектний акт?
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Плануємо проведення поточного ремонту. ( планується до 200 ти. грн) Хто визначає обсяг та перелік робіт (послуг), тобто дефектний акт, чи потрібно наймати проектанта на складання дефектного акту?

  • Зміна умов договору
    05 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи можна в договорі про закупівлю за результатом ЗПП вносити зміни в специфікацію змінюючи кількість товару, а саме (кефір 400 кг, а йогурт 350 кг замінити кефір 380 кг, а

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО