закупівля робіт

18 Січня 2023
oksana

У 2022 році установа проводила закупівлю робіт згідно ПКД , яка складалась з 2 черг. Договір укладено на суму 1 черги згідно 169 постанови на час дії воєнного стану із врахуванням вимог Бюджетного кодексу (на той момент до 31 грудня 2022) У зв’язку із тим, що з жовтня місяця проводились відключення електричної енергії підрядник не зміг виконати усі роботи передбачені договором і ПКД для 1 черги, тому в грудні укладено додаткову угоду про зменшення суми договору і обсягів робіт (відомість обсягів робіт). Запитання : чи може замовник у новому бюджетному році укласти договір на закупівлю решти робіт( обсягів робіт) згідно ПКД для 1 черги в частині тих робіт, які не встигли зробити у 2022 році…і як тоді формулювати предмет договору ( назва відповідно до ПКД 1 черга + словосполучення продовження робіт)?

Відповідь

Вітаю. Згідно з пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • Додаткова потреба водопостачання та водовідведення
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100

  • При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО