Закупівля послуг з харчування ➤ РАДНИК, портал

19 Липня 2023
oleksij

просимо надати роз’яснення.
З метою забезпечення належним та якісним харчуванням спортсменів – осіб з інвалідністю КМЦ «Інваспорт» повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 7.3. розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.09.2016 N 931 “Про затвердження норм витрат на проведення спортивних заходів міського рівня” (далі – Порядок) забезпечення харчуванням спортсменів збірних команд м. Києва з видів спорту та їх тренерів-викладачів під час участі у навчально-тренувальних зборах, фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходах з видів спорту інвалідів, зборах та таборах з фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, визначених у пункті 2 цього Порядку, здійснюється відповідно до грошових добових норм, визначених згідно з пунктом 5 цього Порядку, та добових норм і коефіцієнтів шляхом перерахування бюджетних коштів на власні платіжні картки спортсменів і тренерів-викладачів, які забезпечують себе харчуванням самостійно, з дотриманням встановленого режиму та раціону харчування. Тренер-викладач збірної команди м. Києва з виду спорту на навчально-тренувальному зборі відповідно до добових норм і коефіцієнтів визначає раціон харчування в межах визначених калорій, складає меню, в тому числі щодо харчування спортсменів-вегетаріанців, спортсменів-юніорів.
Тобто Порядком передбачено право спортсменів – осіб з інвалідністю міста Києва отримувати грошові кошти на їхні платіжні картки, а тренер-викладач самостійно визначає раціон харчування в межах визначених калорій та складає меню.
Також КМЦ «Інваспорт» укладає відповідні договори з відповідними організаціями щодо забезпечення належним та якісним харчуванням спортсменів – осіб з інвалідністю відповідно до коду ДК 021:2015 – 55510000-8: Послуги їдалень.
Враховуючи вище викладене, чи будуть враховуватися до річної вартості закупівель перерахування КМЦ «Інваспорт» грошових коштів на платіжні картки спортсменів – осіб з інвалідністю щодо їх забезпечення належним та якісним харчуванням відповідно до коду ДК 021:2015 – 55510000-8: Послуги їдалень в межах затвердженого установою кошторисом на організацію та забезпечення відповідного харчування спортсменів – осіб з інвалідністю?

Відповідь

Відповідь. Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник»  відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання  закупівлі послуг харчування.   Згідно зі статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Перерахування коштів на карткові рахунки фізичних осіб не відноситься до предмета закупівлі «послуги» ані...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО