Закупівля послуг їдалень ➤ РАДНИК, портал
Доброго дня.
26.02.2022 року була проведена Переговорна процедура (скорочена) (Відсутність конкуренції з технічних причин). Ідентифікатор закупівлі UA- 2022-01-26-006180-c. Предмет закупівлі – Організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55510000-8 Послуги їдалень.
Був укладений Договір з ФОП Хлівна Наталія Михайлівна
(Обгрунтування на проведення Переговорної процедури наведене нижче).
Моніторингом від 23.08.2022року було визнано неправомірність застосування Переговорної процедури. За висновком моніторингу повинні були проводитись Відкриті торги.
Зараз існує наявна потреба в організації послуг з гарячого харчування для учнів 1-4 класів , за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» і виникає питання – за якою процедурою здійснювати закупівлю? Адже на сьогоднішній день укладений 3-х сторонній Договір оренди нерухомого майна №26/2021 від 01.11.2021року між між Старокозацької сільської радою Білгород-Дністровського району Одеської області , Фізичною особою-підприємцем Хлівна Наталія Михайлівна та Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради. Договір укладений строком на 5 років
Переговорна процедура (скорочена).
Обгрунтування:
01 листопада 2021 року між Старокозацької сільської радою Білгород-Дністровського району Одеської області та Фізичною особою-підприємцем Хлівна Наталія Михайлівна заключено Договір № 26/2021 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності Старокозацької територіальної громади, балансоутримувачем якого є Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Об’єктом оренди є: Нежитлові приміщення №17, 18, 19 будівлі школи філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, площею 39 кв.м., розташованої за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Петрівка, вул. Звягінцева Б.Г., буд 6. Згідно абз.4 п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо товар (послуга) може бути поставлений виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Враховуючи вищевикладене, а також з технічних причин, надання послуги з організації гарячого харчування для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником. У зв’язку із потребою у здійсненні закупівлі послуг за предметом закупівлі Організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55510000-8 Послуги їдалень у 2022 році, з метою забезпечення учнів гарячим харчування, закупівля відповідних послуг повинна бути здійснена у Фізичної особи-підприємця Хлівна Наталія Михайлівна. Отже, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки приміщення знаходяться в оренді в Учасника. Надання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками є неможливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону. Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з ФОП Хлівна Н. М. на організацію гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій призведе до припинення/обмеження організації харчування у навчальних закладах.
Висновок моніторингу:
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). За результатами аналізу питання наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено наступне. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена), оприлюдненого в електронній системі закупівель 26.01.2022, переговорна процедура (скорочена) застосована Замовником за умови відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником. Замовник за результатами застосування переговорної процедури (скорочена) уклав з ФОП Хлівна Наталія Михайлівна Договір на загальну суму 279 404,88 грн без ПДВ. Водночас здійснивши аналіз процедур закупівель в електронній системі Prozorro встановлено, що на послуги їдалень, які є предметом закупівлі, існує відкритий конкурентний ринок, що підтверджується рядом закупівель, які проведені замовниками за конкурентними процедурами закупівель, за результатами яких укладено договори з товариством з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ», товариством з обмеженою відповідальністю «ТОНАР К», товариством з обмеженою відповідальністю «Глорія-2008», фізичною особою-підприємцем Левчук Сергій Іванович, Приватним підприємством «Раціон Груп», тощо. Таким чином, Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру (скорочена), оскільки існує відкритий конкурентний ринок на закупівлю послуг їдалень, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 40 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 щодо застосування переговорної процедури (скорочена) із обґрунтуванням застосування зазначеної процедури «Відсутність конкуренції з технічних причин», Замовник 25.08.2022 надав пояснення, які не спростовують факту встановленого порушення.
Виявлено порушення (так/ні) Так
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Закупівля послуг їдалень. Для детального аналізу висновку моніторингу та обґрунтування проведення переговорної процедури ви маєте змогу звернутися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» по тел. +38 (044) 334 80 72 Якщо очікувана вартість про предмету закупівлі підпадає під пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Які документи надати для органів казанчейства в якості підтвердження підстав для зняття бюджетних зобов’язань за договором, який розірвано в односторонньому порядку? (Додаткову угоду про розірвання за заявою споживача постачальник відмовляється
Доброго дня!Чи є вимоги до розміщення документів (договорів, додаткових угод тощо) в форматі пдф саме з синіми печатками? Чи можна розміщувати чорно-білий скан?
Разом зі звітом про виконання договору на закупівлю, в якій були застосовані вимоги по локалізації не завантажили калькуляцію собівартості товару. Які дії замовника в даному випадку та чи можливо виправити
Підскажіть як бути в такій ситуації: оголошено ЗПП на фрукти, але ніхто не вийшов на запит, оголошено відкриті торги теж ніхто не вийшов, в результаті нам необхідно заключити прямий договір
Підкажіть будь-ласка були відкриті торги під очікувану вартість кошторисних призначень на 2025 рік (Електрична енергія), відкриті торги відбулися і був підписаний договорі в грудні 2025 року. Але необхідна сума коштів
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.