Закупівля підмінного лічильника

08 Травня 2025
Олена

Скажіть, будь ласка, як вчинити в даній ситуації. Для забезпечення безперебійного обліку газу на котельню підприємства потрібно закупити підмінний лічильник (у разі виходу з ладу основного). В зв’язку з тим, що в проектно-кошторисній документації оператора газорозподільних систем погоджено та затверджено лічильник газу конкретної марки, встановлення іншого лічильника (на період виходу з ладу основного) призведе до зупинки котельні або нарахування за номінальною потужністю неопломбованого газоспоживаючого обладнання, а також до внесення змін до проекту. Внесення змін до проектної документації оператором ГРМ потребує додаткової затрати коштів, а також значного часу на погодження та затвердження змін (і так щоразу, у разі виходу з ладу основного лічильника). Чи можливо скористатися п. 13 Особливостей (ціна товару більше 200 тис. грн) і яким саме пунктом? Чи потрібно все ж таки проводити ВТ, якщо так, то чи прописувати в ТД “або еквівалент”?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Закупівля підмінного лічильника Для негайної закупівлі лічильника можна скористатися підпунктом 4 пункту 13 Особливостей 1178 «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником». Підтвердженням може бути акт технічного стану обладнання, дефектний акт та ін. Якщо Ваша закупівля підпадає під дію пп 22...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО