Закупівля новоствореними ОТГ
Замовник державне некомерційне підприємство в ході здійснення своєї операційної діяльності планує проводити закупівлі, але кошти які отримує підприємство надходять на три різні рахунки в казначейство, відкритими різними ново створеними ОТГ. Кожне ОТГ виділяє кошти у розміру своєї потреби і з певної наявності цих коштів.
Питання:
1. Як треба проводити закупівлю товарів, робіт та послуг:
а) Вартісні межі – придбання Товару за єдиним кодом словника з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону.
б) Як укладати Договір з постачальником та регіструвати його у Казначействі?
якщо відкриті три різні рахунка які обслуговують три різні фахівця? Кожному треба надати оригінал ДОГОВОРУ для реєстрації та проведення розрахунків з постачальником враховуючи бюджетні находження з кожного ОТГ.
З повагою Олександр М.
Добрий день! Ваше питання носить специфічний характер та потребує додаткового аналізу документів. Дану послугу ви можете отримати на платній основні за телефоном: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиППідскажіть, як вийти із ситуації. 20% угода не покриває потреби в постачання газу, і не вистачає 230 тис. на оплату за постачання газу за лютий, але з 01.03. вже є
Ппідкажіть будь – ласка, що робити Замовнику у разі нагальної потреби у закупівлі на період оскарження тендеру, якщо сума нагальної закупівлі менша за 50 тис.грн?
ППідприємство здійснює діяльність в окремій сфері господарюваня, є уповноважена особа і тендерний комітет. Хто повинен проводити переговорну процедуру закупівлі послуг на суму 300 т.грн ст.40 частна 2 пункт 2 відсутність
ПЯк визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації? Необхідно провести декілька капітальних ремонтів в одному корпусі на загальну суму більше 1,5млн. На кожен ремонт необхідно виготовити окрему кошторисну документацію. Як
ПВ документації спрощеної закупівлі замовник не встановив вимогу стосовно накладення учасниками КЕП. В результаті – на пропозицію учасник КЕП не наклав. Чи повинен замовник відхилити пропозицію цього учасника? Якщо так,
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти