Закупівля новоствореними ОТГ
Замовник державне некомерційне підприємство в ході здійснення своєї операційної діяльності планує проводити закупівлі, але кошти які отримує підприємство надходять на три різні рахунки в казначейство, відкритими різними ново створеними ОТГ. Кожне ОТГ виділяє кошти у розміру своєї потреби і з певної наявності цих коштів.
Питання:
1. Як треба проводити закупівлю товарів, робіт та послуг:
а) Вартісні межі – придбання Товару за єдиним кодом словника з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону.
б) Як укладати Договір з постачальником та регіструвати його у Казначействі?
якщо відкриті три різні рахунка які обслуговують три різні фахівця? Кожному треба надати оригінал ДОГОВОРУ для реєстрації та проведення розрахунків з постачальником враховуючи бюджетні находження з кожного ОТГ.
З повагою Олександр М.
Добрий день! Ваше питання носить специфічний характер та потребує додаткового аналізу документів. Дану послугу ви можете отримати на платній основні за телефоном: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.