Закупівля новоствореними ОТГ

12 Лютого 2021
oleksandr

Замовник державне некомерційне підприємство в ході здійснення своєї операційної діяльності планує проводити закупівлі, але кошти які отримує підприємство надходять на три різні рахунки в казначейство, відкритими різними ново створеними ОТГ. Кожне ОТГ виділяє кошти у розміру своєї потреби і з певної наявності цих коштів.
Питання:
1. Як треба проводити закупівлю товарів, робіт та послуг:
а) Вартісні межі – придбання Товару за єдиним кодом словника з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону.
б) Як укладати Договір з постачальником та регіструвати його у Казначействі?
якщо відкриті три різні рахунка які обслуговують три різні фахівця? Кожному треба надати оригінал ДОГОВОРУ для реєстрації та проведення розрахунків з постачальником враховуючи бюджетні находження з кожного ОТГ.
З повагою Олександр М.

Відповідь

Добрий день! Ваше питання носить специфічний характер та потребує додаткового аналізу документів. Дану послугу ви можете отримати на платній основні за телефоном: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Що робити з недобросовісними постачальниками?
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    П21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару

  • Електронний каталог для медичних закупівель: для кого обов’язковий до застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково

  • Визначення предмета закупівлі
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий

  • Нагальна потреба – підстави для застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі

  • Внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з 09.04.2024
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО