Закупівля новоствореною юридичною особою
Прошу надати консультацію щодо порогів у вартості конкретних предметів закупівель, передбачених новою редакцією Закону України “Про публічні закупівлі” (50 тис., 200 тис., і так далі), а саме: чи являються вони для заново створеної юридичної особи у перший рік діяльності – пропорційними, тобто у залежності від кількості місяців діяльності цієї нової юридичної особи у році створення?
Наприклад: Виконавчий комітет сільської ради влітку (припустимо, з 1-го липня) створює окремий підрозділ “Відділ освіти”, як юридичну особу у статусі розпорядника коштів.
Питання 1: Які пороги під час закупівель застосовувати заново створеному Відділу освіти у своїх закупівлях до кінця поточного року – 50тис. чи 25тис.?, 200тис. чи 100тис. ?
Питання 2: Чи вплине передача майна і бюджетів від виконкому сільради новій юридичній особі (відділу освіти) – на допорогові залишки по предметам закупівлі виконкому, які він буде здійснювати до кінця року, у якому було створено нову юридичну особу? (чи потрібно їх пропорційно зменшувати?).
Дякую за увагу! Чекаю на відповіді.
Добрий день! Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в частині 1 статті 3 Закону.
Визначення поняття «замовники» наведено в пункті 11 частини 1 статті 1 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Крім того, згідно частини 10 статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної
ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні
ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість
ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з
ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти