Закупівля медичних виробів ➤ РАДНИК, портал
Підкажіть будь-ласка згідно змін по закупівлі медичних виробів та ліків. Потрібно закупити скарифікатори на 29 тис грн, бактерицидні опромінювачі на 40 тис грн, лідокаїн на 10 тис. грн та тести на ВІл на 20 тис грн. Підкажіть кожну із цих позицій можна “добирати” до 50 тис.грн і тоді пряма закупівля чи все разом сплюсовується і ЗЦП ?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання закупівлі медичних виробів. При визначенні необхідності застосування запиту пропозицій рекомендуємо відштовхуватись від загальної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі (визначеного згідно з кодом ДК у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі) перевищує 50 тис грн, ву таком разі на такі позиції варто здійснювати запит пропозиції. Також ознайомтесь зі статтею: Внесення змін до деяких постанов Уряду щодо організації медичних закупівель, зокрема до Постанови 1178...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Будемо купувати анотаційні дошки для полеглих героїв, підкажіть, який код ДК краще обрати. ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари 32580000-2: Інформаційне обладнання
Доброго дня! На початку року був проведений тендер та укладено договір на закупівлю електричної енергії на 2025 рік. В березні місяці наша установа здає в оренду одне примішеня іншій установі,
Замовник вимагає в Технічному завданні(закупівля ліжка двоярусного розбірного) сертифікат якості чи інші документи виробника на трубу металеву. Натомість Учасник надав свідоцтво про якість на трубу від своєї організації(учасник не виробник
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, якщо було укладено договір про закупівлю по пп.6 п.13, чи можна укладати договір на підставі пп.8 п.13?
Код ДК 5053 вже набраний до 100 тис., але по пп.5 п.13 Пост.1178(відсутність конкуренції з тех.причин) і виникла необхідність по тому самому ДК закупити послуги, але по п.11 Пост.1178. Чи
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!