Закупівля електроенергії та продуктів харчування ➤ РАДНИК, портал
1. У випадку зміни ціни електричної енергії доцільно посилатися на пп. 2 п. 19 Особливостей (погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку) чи на п. 7 п. 19 Особливостей ( зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю).
У нашому діючому договорі вказано, що у випадку коливання ціни електроенергіїї на ринку сторони керуються пп. 2 п. 19 Особливостей, а підтвердженням зміни буде інформація про середньозважені ціни за місяць на ринку «РДН» по торговій зоні ОЕС згідно з даними ДП «Оператор ринку». НА СКІЛЬКИ ЦЕ ПРАВОМІРНО?
2. Сьогодні набули чинності зміни до Постанови 1178, питання: закупівля продуктів харчування вартістю понад 100 тисяч грн. має здійснюватися виключно через електронний каталог? Ця норма є обов”язковою для всіх замовників чи тільки для бюджетних установ? На сьогодні закупити через прозоро маркет можна лише шляхом запиту пропозицій?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Закупівля електроенергії та продуктів харчування. Якщо в договорі передбачено порядок зміни ціни в результаті зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, то вносити зміни замовник повинен відповідно до умов передбачених пп 7 п 19 Особливостей. Якщо в договорі не передбачено порядку зміни ціни, то Замовник може скористатися пп 5 п 19 Особливостей і внести зміни шляхом погодження зміни ціни в договорі про...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Невідповідність в інформації в технічній специфікації (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимагались номер та дата чинної Ліцензії, учасник написав в
Наше питання полягає у наступному. У 2022 році було укладено Договір підряду на виконання робіт з Капітального ремонту мережі теплотрас з улаштуванням резервної системи теплопостачання. У 2024 році Підрядник звернувся
підкажіть, якщо була укладена додаткова угода на 20% на початку року про закупівлю електричної енергії та проведено процедуру закупівлі і укладено договір з іншим постачальником, а по факту спожитої електричної
Замовник провів закупівлю товару через електронний каталог. Постачальник пропонує надати еквівалент товару. Чи правомірно це?
Прошу надати роз’яснення чи є правомірним включення 1 % військового збору додатково до єдиного податку фізичною особою підприємцем 3 групи (учасником) до розрахунку ціни тендерної пропозиціїї.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!