Закупівля додаткових робіт повторно

24 Серпня 2024
Ганна

Замовник в 2023 році уклав договір №Б-1 від 05.05.2023р. з підрядником по пп.4 п.13 постанови 1178 від 12.10.2022р.(із змінами)- існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником на суму 5 275 464 315,72 грн.
В зв’язку із уточненням додаткових робіт, що враховані у відкоригованому проекті ,виникла необхідність в закупівлі додаткових робіт.
Замовник уклав договір Б-1/1 від 02.02.2024р. по пп.8 п.13 Постанови 1178 від 12.10.2022р.(із змінами) на додаткові роботи з тим самим підрядником, договір на суму 2 358 468 599,75, що не перевищує 50% від суми договору.
У Замовника знову виникла необхідність в закупівлі по договору № Б-1 від 05.05.2023р на додаткові роботи,але на суму 400 000 000,00 грн,що перевищує 50 % ціни основного договору.(2 358 468 599,75+400 000 000,00=2 758 468 599,75 грн)
Питання перше: Чи можно провести ще одну додаткову закупівлю по договору №Б-1 від 05.05.2023р по пп.8 п. 13 Постанови 1178 від 12.10.2022р.(із змінами) на додаткові роботи та укласти новий договір на додаткові роботи якщо вже зменшена сума договору Б-1/1 від 02.02.2024р (додатковим роботам) на 150 000 000,00 грн та на даний момент складає 2 358 468 599,75-150 000 000,00= 2 208 468 599,75 грн-(Тобто підрядник не використав всю суму укладеного договору )?
Питання друге:Чи можно провести додаткову закупівлю по пп.8 п.13 Особливостей по договору Б-1/1 від 02.02.2024р.?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Закупівля додаткових робіт повторно. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В процесі виконання договору виконавець надає документацію на додаткові приховані роботи на суму 157 365,00 грн. Чи можна з ним укласти прямий договір або додаткову угоду?
    23 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Надайте будь ласка відповідь на запитання. Замовником оголошено відкриті торги на капітальні роботи адмінбудівлі на суму 2548641,60 грн., що включає в себе: загально-будівельні роботи, електромонтажні роботи, санітарно-технічні роботи

  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО