закупівля будівельних робіт (2019 – 2020 р.)
Маємо договір на закупівлю будівельних робіт (2019 – 2020 р.), фінансування у 2020 році було відсутнє, строк дії договору спливає 31 грудня 2020 р. Заборгованості за частину виконаних робіт немає. У 2021 році фінансування можливе
, але на даний час немає підтверджуючих документів. Чи є підстава пролонгації даного договору (ст 41), або навпаки, підстава, що унеможливлює подовження? І, ще одне питання., якщо договір може бути подовжений – у 2021 році буде скоригована проектно-кошторисна документація,що скоріше за все, призведе до змін в обсязі та вартості робіт у бік збільшення. Проводити новий тендер? або працюємо по існуючому договору? Підкажіть, будь-ласка. Дякуємо)))
Вітаємо! Щодо першого питання. Враховуючи зазначену дію договору про закупівлю (2019 – 2020 рр.), ваш договір про закупівлю укладений за попередньою редакцією Закону. Так відповідно до частини 6 Прикінцевих та перехідних положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 попередньої редакції Закону продовження строку дії договору...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної
ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні
ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість
ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з
ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти