Закупівля антисептичного засобу
Доброго дня!
Після того, як міська рада виділила додаткові кошти для придбання антисептичних засобів на суму 1 780 000грн тендерний комітет оголосив відкриті торги, проте через 4 дні відмінив процедуру у зв’язку із стислими термінами закупівлі. (на даний час в антимонопольний комітет поступила скарга на неправомірні дії Замовника, розгляд скарги 15 грудня 2020року)
Я є уповноважена особа по закупівлях з COVID 19. Оголосила на майданчику zakupki.prom.ua пошук постачальників під Ковід 19 згідно Постанови №225 (зі змінами).
Ідентифікатор заявки R-UA-2020-11-24-1000003-z. Період подання пропозицій на сьогодні завершено . Частина учасників прикріпили свої пропозиції в систему , а частина відправила мені на електронну адресу. Питання 1 : Чи повинна я розглядати пропозиції, відправлені на електронну адресу, чи тільки ті, які прикріплені на електронному майданчику?
Питання 2: Чи мають право учасники додавати документи, яких не додали в період завершення приймання пропозицій?
Питання 3: Чи можу я ,як Уповноважена особа прийняти рішення про укладання договору згідно Постанови 225 , якщо ще антимонопольний комітет не розглянув скаргу по відкритих торгах на відміну процедури?
Вітаємо! До Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 № 225 (зі змінами) (далі – Постанова № 225) включені засоби на спиртовій основі для протирання рук, спиртовмісний антисептик для рук, дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри (позиції 2207, 2208, 3808).
Закупівля антисептичного засобу спрямована на запобігання, виникненню та розповсюдженню епідемій коронавірусної хвороби (COVID-19) може бути здійснена відповідно до вимог Постанови № 225 з подальшим оприлюдненням...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНазва предмету закупівлі повинна обов’язково збігатися з назвою ДК?? наприклад ініціатор подає потребу в електрощитовій, такої назви у ДК немає
ПСкажіть будь-ласка організація купила палети на суму 85500,00 грн.яке має бути обгрунтуання згідно особливостей
Пдобрий день . Плануємо закупити послу з охорони закладів освіти. Згідно постанови КМУ 975 заклади освіти підпадають під категорію обʼєктів “заклади освіти державної та комунальної власності” і якщо закупівля поводиться
ПЦікавить питання, чи можна комунальному підприємству придбати вживаний автомобіль сміттєвоз, чи проводяться тендери на вживану техніку?
ПЧи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.