Закупівля антисептичного засобу

14 Грудня 2020
ruslana

Доброго дня!
Після того, як міська рада виділила додаткові кошти для придбання антисептичних засобів на суму 1 780 000грн тендерний комітет оголосив відкриті торги, проте через 4 дні відмінив процедуру у зв’язку із стислими термінами закупівлі. (на даний час в антимонопольний комітет поступила скарга на неправомірні дії Замовника, розгляд скарги 15 грудня 2020року)
Я є уповноважена особа по закупівлях з COVID 19. Оголосила на майданчику zakupki.prom.ua пошук постачальників під Ковід 19 згідно Постанови №225 (зі змінами).
Ідентифікатор заявки R-UA-2020-11-24-1000003-z. Період подання пропозицій на сьогодні завершено . Частина учасників прикріпили свої пропозиції в систему , а частина відправила мені на електронну адресу. Питання 1 : Чи повинна я розглядати пропозиції, відправлені на електронну адресу, чи тільки ті, які прикріплені на електронному майданчику?
Питання 2: Чи мають право учасники додавати документи, яких не додали в період завершення приймання пропозицій?
Питання 3: Чи можу я ,як Уповноважена особа прийняти рішення про укладання договору згідно Постанови 225 , якщо ще антимонопольний комітет не розглянув скаргу по відкритих торгах на відміну процедури?

Відповідь

Вітаємо! До Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 № 225 (зі змінами) (далі  – Постанова № 225) включені  засоби на спиртовій основі для протирання рук, спиртовмісний антисептик для рук, дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри (позиції 2207, 2208, 3808).

Закупівля антисептичного засобу  спрямована на запобігання, виникненню та  розповсюдженню епідемій коронавірусної хвороби (COVID-19) може бути здійснена відповідно до вимог Постанови № 225 з подальшим оприлюдненням...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Аналогічний договір у закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги”
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пу закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги” , для забезпечення виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, підгружений договір 55510000-8 Послуги їдалень, чи є це невідповідністю до “аналогічний за предметом закупівлі договір” ???

  • Стосовно виключення з Закону про закупівлі
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ПНа початку року по коду 6611 (послшуги еквайрингу та розрахункові) уклали договір на 20%. опублікували. Потім уклали прямий договір на 6000 на розрахункова-касове обслуговування. Оголосили спрощену на послуги еквайрингу на

  • Природний та скраплений газ для Закону \”Про публічні закупівлі\” одне
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППриродний та скраплений газ для Закону “Про публічні закупівлі” одне і теж?

  • Виділено додаткові кошти, чи потрібно додатково проводити спрощену закупівлю?
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пнашою установою у грудні 2020 року проведено спрощену закуплю електричної енергії на 2021 рік на сумму 58590,84 гривень. Наразі договір майже вичерпано і згідно рішення сесії виділено додаткові кошти у

  • закупівля кейтрингових послуг, які не відбулися
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППросимо допомогти розібратися в наступній ситуації. У квітні місяці цього року Замовник оголошував двічі відкриті торги на закупівлю кейтрингових послуг, які не відбулися з причин подання менше двох тендерних пропозицій.

  • До усіх питань