Закупівля антисептичного засобу

14 Грудня 2020
ruslana

Доброго дня!
Після того, як міська рада виділила додаткові кошти для придбання антисептичних засобів на суму 1 780 000грн тендерний комітет оголосив відкриті торги, проте через 4 дні відмінив процедуру у зв’язку із стислими термінами закупівлі. (на даний час в антимонопольний комітет поступила скарга на неправомірні дії Замовника, розгляд скарги 15 грудня 2020року)
Я є уповноважена особа по закупівлях з COVID 19. Оголосила на майданчику zakupki.prom.ua пошук постачальників під Ковід 19 згідно Постанови №225 (зі змінами).
Ідентифікатор заявки R-UA-2020-11-24-1000003-z. Період подання пропозицій на сьогодні завершено . Частина учасників прикріпили свої пропозиції в систему , а частина відправила мені на електронну адресу. Питання 1 : Чи повинна я розглядати пропозиції, відправлені на електронну адресу, чи тільки ті, які прикріплені на електронному майданчику?
Питання 2: Чи мають право учасники додавати документи, яких не додали в період завершення приймання пропозицій?
Питання 3: Чи можу я ,як Уповноважена особа прийняти рішення про укладання договору згідно Постанови 225 , якщо ще антимонопольний комітет не розглянув скаргу по відкритих торгах на відміну процедури?

Відповідь

Вітаємо! До Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 № 225 (зі змінами) (далі  – Постанова № 225) включені  засоби на спиртовій основі для протирання рук, спиртовмісний антисептик для рук, дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри (позиції 2207, 2208, 3808).

Закупівля антисептичного засобу  спрямована на запобігання, виникненню та  розповсюдженню епідемій коронавірусної хвороби (COVID-19) може бути здійснена відповідно до вимог Постанови № 225 з подальшим оприлюдненням...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Який код ДК обрати для закупвлі потреб в електрощітовій
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПНазва предмету закупівлі повинна обов’язково збігатися з назвою ДК?? наприклад ініціатор подає потребу в електрощитовій, такої назви у ДК немає

  • Обґрунтування згідно особливостей на суму 85500,00 грн
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПСкажіть будь-ласка організація купила палети на суму 85500,00 грн.яке має бути обгрунтуання згідно особливостей

  • Закупівля охоронних послуг
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    Пдобрий день . Плануємо закупити послу з охорони закладів освіти. Згідно постанови КМУ 975 заклади освіти підпадають під категорію обʼєктів “заклади освіти державної та комунальної власності” і якщо закупівля поводиться

  • Чи проводяться тендери на вживану техніку?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЦікавить питання, чи можна комунальному підприємству придбати вживаний автомобіль сміттєвоз, чи проводяться тендери на вживану техніку?

  • Чи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЧи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?

  • До усіх питань