Закупівлі робіт

29 Березня 2021
oleh

Вітаю. Допоможіть будь ласка розібратися. Необхідно здійснити капітальний ремонт будівлі. Виділені кошти – 300 000 грн. – на все – на закупівлю розробки проектно-кошторисної документації, експертизи, власне самого капітального ремонту, технічного нагляду.
Ознайомився із статтями на порталі Радник: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/vse-shcho-neobkhidno-znaty-pro-zakupivliu-proektno-koshtorysnoi-dokumentatsii/, https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/roboty/shcho-take-roboty-ta-koly-ne-potribno-plutaty-poniattia-posluhy-i-roboty/, https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/novyj-poriadok-vyznachennia-predmeta-zakupivli-ta-kliuchovi-zminy/
Не знаю чи правильно, але зробив такі висновки: для робіт предмет закупівлі визначається по обєкту будівництва; розробка проектно-кошторисної документації в нашому випадку – це роботи – але код дк при оприлюдненні можемо прописати для послуг та ігнорувати попередження майданчика.
При виборі процедури закупівлі необхідно керуватися вартісними межами предмета закупівлі. Чи правильно я розумію що при визначенні предмету закупівлі вартість усіх робіт по об’єкту має сумуватися і тоді виходить що для закупівлі робіт із розробки проектно-кошторисної документації на суму наприклад 15 тис. грн. потрібно проводити спрощену закупівлю(оскільки ми знаємо що по цьому самому об’єкту(будівлі) далі будемо закуповувати роботи на суму більше 200 000 грн. і до 1,5 млн. грн.)? Але на практиці усі укладають прямі договори. Чому так? Мабуть тому що рахують закупівлю робіт із розробки проектно-кошторисної документації окремим предметом закупівлі. Але чому? Предмет закупівлі для робіт визначається по об’єкту будівництва. Об’єкт будівництва залишається тим самим.
Порядком визначення предмету закупівель № 708, який набрав чинності з 19 червня 2020 року (далі Порядок визначення) передбачено, що при визначенні предмету закупівель робіт Замовники керуються пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, та нормами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. В ньому не має згадки про код дк при визначенні предмету закупівлі для робіт. Згідно наказу №1082 є вимога вказувати код дк у разі визначення предмета закупівлі – роботи, але цей наказ стосується Порядку розміщення інформації, а не Порядку визначення предмету закупівлі.
Тобто виходить так що код дк не має значення при визначенні предмета закупівлі по роботам, але при оприлюдненні вказуємо якийсь код дк за показниками другої – п’ятої цифр. Але це тільки оприлюднення і два різні коди дк для двох різних робіт по одному і тому ж об’єкту будівництва – не роблять ж ці дві роботи окремими предметами закупівлі?
Основне питання: 1. Як обгрунтувати що вартість предмета закупівлі «Роботи по розробці проекто-кошторисної документації по об’єкту будівництва» не повинна сумуватися із вартістю робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт по цьому ж по об’єкту будівництва»? 2. Чому правомірно на суму до 50 000 грн. укладати прямий договір на закупівлю «Роботи по розробці проекто-кошторисної документації по об’єкту будівництва», якщо відомо що по цьому ж об’єкту будівництва цього року будуть закуповуватися роботи на суму більше 200 000 грн?
Заздалегідь дякую за відповідь.

Відповідь

Добридень! Задля визначення предмета закупівлі робіт замовник керується вимогами пункту 27 частини 1 статті 1 Закону та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, за об’єктами будівництва — із врахуванням вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У випадку закупівлі ремонту автомобільних доріг також застосовуються галузеві будівельні норми ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При цьому вибір виду закупівлі залежить від вартісних меж.

Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону закріплено наступне визначення: роботирозроблення проєктної документації на об’єкти...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні
    04 Серпня 2021
    Читати відповідь

    ПВідповідно до ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного

  • з постачальником було укладено договір в січні місяці 2021 р.
    04 Серпня 2021
    Читати відповідь

    Пз постачальником було укладено договір в січні місяці 2021 р. , в червні 2021 було обгрунтовано збільшено ціну до 10% на певний вид товару даного договору, якщо постачальник знову в

  • Просимо надани розяснення. У випадку коли на початок року планувалось
    04 Серпня 2021
    Читати відповідь

    ППросимо надани розяснення. У випадку коли на початок року планувалось за кодом купувати на суму менше 50 тис грн без використання електронної системи, що і було зроблено. У середині року

  • Закупівля поточного ремонту (ВТ). Згідно закону \”Учасник в складі тендерної
    04 Серпня 2021
    Читати відповідь

    ПЗакупівля поточного ремонту (ВТ). Згідно закону “Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник

  • Допоможіть, будь ласка, розібратися в наступній ситуації. Населений пункт №1
    04 Серпня 2021
    Читати відповідь

    ПДопоможіть, будь ласка, розібратися в наступній ситуації. Населений пункт №1 потрібно виконати: виконання генерального плану -49302 грн., топографо-геодезичну зйомку – 49940грн., цифрове аерофотознімання території – 49900 грн., послуги з підготовки

  • До усіх питань