Закупівлі для інших організацій ➤ РАДНИК, портал

31 Серпня 2023
Олександр

Маємо ситуацію, для якої потрібно прийняти рішення. Замовник — орган місцевого самоврядування, де є централізована бухгалтерія. Рішенням сесій утворено дві нові юридичні особи (два окремі відділи) зі своїми кодами ЄДРПОУ та певним штатом працівників. Централізована бухгалтерія обслуговує, по суті, ОМС та ці дві новостворені юридичні особи. Це стосується і нарахування заробітних плат, і фінансування. В ОМС в штаті є уповноважена особа з питань закупівель. Чи може ця УО закуповувати товари, роботи та послуги для потреб новостворених юридичних осіб? Чи УО зобов’язана проводити закупівлі лише для потреб ОМС? Щоб проводити закупівлі для новостворених ЮО в них мають бути призначені свої УО? Чи можна і яким чином призначити УО ОМС відповідальною УО в новостворених ЮО?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник»  відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання  здійснення закупівель для інших організацій. У разі, якщо закупівля для потреб іншої юридичної особи здійснюватиметься та замовником виступатиме саме ОМС, та договір за результатами здійснення закупівлі буде підписуватись особою, що має відповідні повноваження від ОМС та у подальшому відповідні товари чи послуги будуть передаватись у визначеному порядку до новостворених організацій, то в такому випадку такі закупівлі може проводити зазначена вами особа. У разі, ж якщо договір  має укладатись...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО