Законність оголошення переговорної процедури із зміненою очікуваною вартістю

26 Жовтня 2021
oksana

Дуже прошу допомогти розібратися в наступній ситуації. На початку року управлінням оголошувалися відкриті торги на закупівлю кейтерингових послуг (послуги з організації шкільного харчування). Дані торги двічі не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Дану закупівлю замовник розділив на 15 лотів. Після двох відмін замовник оголошував переговорну процедуру закупівлі по 13 лотах, бо по 2 лотах не було підприємців які здійснювали чи хотіли б здійснювати харчування в школах. На сьогоднішній день, у нас уже є підприємці по цих двох лотах, і постає питання чи можемо ми оголосити переговорну процедуру закупівлі за двома відмінами відкритих торгів, які ще оголошувалися на початку року і чи можемо ми міняти кількість послуг, адже на початку року ми розраховували більшу кількість дітоднів (орієнтовна відвідуваність учнів, за виключенням вихідних та канікулярних днів), до закінчення року вже відповідно буде менша кількість дітоднів. При цьому і очікувана вартість в нас вже буде при зменшеній кількості дітоднів становити менше. Бюджетних призначень так само надали менше, ніж сума, що вказана по лотах, які не відбулися. Тобто чи можемо оголошувати переговорну, змінюючи кількість і очікувану вартість предмета закупівлі. Бо десь зустрічали в статтях, що за двома відмінами, при оголошені переговорної процедури закупівлі не можна змінювати очікувану вартість. Можливо потрібно оголосити на очікувану, яка була при відкритих торгах, а потім додатковою угодою відкоригувати в межах бюджетних призначень (хоча цей варіант я вважаю не дуже підходить, оскільки у нас уже є фінансові призначення на оголошення цих двох лотів і вони є менші за очікувану при оголошенні відкритих торгів, які на початку року не відбулися). Наперед вдячна.

Відповідь

Добрий день! Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.   Як бачимо, предмет закупівлі, його...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Договір по пп 6 п 13 Постанови 1178 з фізичною особою
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Чи може Замовник укласти прямий договір на поставку товару (придбання б/у автомобіля) за пп.6 п.13 Постанови (після того як не відбулись відкриті торгіи) з фізичною особою?

  • Чи має УО проводити в Прозоро закупівлю послуг оцінки землі? Чи є публічною закупівлею продаж землі?
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Чи є публічною закупівлею така потреба: міська рада здавала декілька ділянок в оренду, а зараз вирішила їх продати тим же ш наймачам. Хоче міська рада щоб наймач вніс авансовий платіж

  • 24 години на виправлення порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Вимогами тендерної документації встановлено, що учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам, надає заповнену порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик наведених в таблиці 1 додатку 2

  • Капремонт розділено на 7 черг
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Є готова ПКД на кап. ремонт вентиляції у приміщеннях однієї будівлі на загальну суму 13 млн. грн. ПКД розділено на 7 етапів (черг), кожний етам має свій кошторис, дефектний акт,

  • Чи застосовувати норми локалізації при закупівлі крісел
    26 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю Чи потрібно для закупівлі крісел для актової зали за ДК 39110000-6 “Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”, вартість яких становить більше 200 тисяч, підтверджувати ступінь локалізації

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО