Заявка від ініціатора на проведення закупівлі

06 Лютого 2025
Олександр

я являюсь уповноважено особою із закупівель ВЧ А1807 та в ході виконання своїх обов’язків у мене виникли такі запитання:
1. Фахівцями Вашого порталу розроблено приклад (зразок) заявки від ініціатора закупівлі до уповноваженої особи щодо проведення закупівлі в порядку постанови КМУ №1178.
Так ось, яким правовим документом визначено наявність такої заявки? (у наших методичних рекомендаціях, розроблених Міністерством оборони України є інформація про заявку та що у ній +- має бути є згадка, однак також без посилань)
Підкажіть чи дана заявка розроблена з метою дотримання принципів визначених ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” та так би мовити мінімально знімає відповідальність з УО при проведенні закупівлі, оприлюдненні її в Prozorro?) та чи є правом замовника чи обов’язком її створювати.
Дану заявку хочу ввести в обіг у даній частині, оскільки моїм попередник не велась документація як така взагалі, а ще раніше був тендерний комітет. На сьогодні немає ані комітету, ані заявок, хочу мінімально зняти відповідальність із себе.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання щодо заявки від ініціатора на проведення закупівлі. Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа: планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • (Не)погодження з Мінцифри: строки та штраф
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будьласка, який термін погодження закупівель до 500 тис. Грн з Мінцифри? І якщо не відправили повідомлення, тобто не погодили в потрібний термін, який штраф несе або інше покарання?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО