Чи можливо внести зміни до договору після завершення процедури закупівлі в частині здійснення попередньої оплати
За результатами процедури закупівлі укладено договір на капітальний ремонт будівлі. В процесі виконання робіт та враховуючи завершення бюджетного року постала необхідність внести зміни до договору, передбачивши можливість здійснення попередньої оплати. При цьому просимо врахувати, що вимогами Закону України Про публічні закупівлі пунктом 5 ст. 41 встановлено обмеження щодо внесення змін до договору про закупівлю виключно в частині зміни його істотних умов. Звертаємо Вашу увагу, що умова щодо можливості попередньої оплати не визначена як істотна жодним чинним законом, а її необхідність для договорів підряду в капітальному будівництві не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом. Тому умова щодо можливості попередньої оплати не є істотною умовою договору про закупівлю.
Просимо надати роз`яснення, щодо можливості внесення змін до договору після завершення процедури закупівлі в частині здійснення попередньої оплати.
Вітаємо! Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зміни до таких договорів вносяться на підставах, що визначені у договорі про закупівлю з урахуванням чинного законодавства. При цьому Мінекономіки, як Уповноважений орган у відповіді на запит 405/2019 зазначає, що у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
Будьте обачні, за внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом можуть призвести до накладення штрафу на службових (посадових) осіб у розмірі 25 500 -51 000 грн....
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи можу я провести закупівлю Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття (Ketamine, Morphine, Sodium oxybate, Diazepam, Fentanyl, Phenobarbital, Phenazepam) код ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник»
ПЧи буде порушенням встановлення кваліф критеріїв “наявність обладнання та матеріал тех бази” та “наявність працівників відповідної кваліф” при закупівлі дров (чи відносяться дрова до твердого палива)?
ППідкажіть, виготовлення ПКД для створення або реконструкції місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, орієнтовна вартість 500 тис.грн це будуть відкриті торги з особливостями чи прямий договір?
ПЧи є у Вас можливість розробити зразок рішення уповноваженої особи на скасування річного плану? Чи можливо він уже є, то у якому розділі його знайти. Дякую!
Ппідскажіть будь ласка, процедура запит цін пропозиції не відбулася (ніхто не участвував ) від 100 000 тисн. грн. чи можно укласти прямий договір ? чи потрібно заново проводити ЗЦП чи
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.