Ирина

01 Березня 2013
Ирина
Питань багато з приводу проведення закупівель за державні кошти, а подавати можна лише у п"ятницю. Дуже прошу відповісти на основні у даний час для нашої установи: 1.Коли надавали інформацію про результати закупівлі в одного учасника через "Кабінет замовника" не заповнили віконце "Посада, призвище та ім"я особи, що підписала".Наші подальші дії з цього приводу? 2.Коли реєструвати тендерний договір у Держказначействі? 3.Коли складати звіт?
Відповідь

Добрий день! Щодо першого питання, то це не вважається помилкою, якщо співробітники веб-порталу прийняли оголошення, то додаткових дій приймати з Вашого боку не потрібно. Щодо другого, то Ви маєте керуватися Наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України. Детальніше з даного питання читайте у журналі № 2 (5) за лютий 2013 року (стор.14). Зверніть увагу...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Примірна тендерна документація
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Просимо надіслати примірну тендерну документацію затверджену Наказом Мінекономіки № 27593 у форматі Microsoft Word. Дякую!

  • Закупівля за виключеннями
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладення договору на надання послуг: 1) послуга з поводження з побутовими відходами(захоронення твердих побутових відходів) (сума 100 тис.грн) Існує документально підтверджена відсутність конкуренції на захоронення твердих побутових відходів –

  • Чи завжди необхідно вносити зміни до договору при наявній тому потребі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Питання по закупівлі електричної енергії на умовах “Універсальної послуги” більше 100 тис.грн. В наданому договорі постачальником вказано у – п.13.7. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до

  • Внесення змін до договору: електроенергія
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи може орган місцевого самоврядування при внесенні змін до договору згідно пп.7 п.19 (збільшення ціни згідно середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” або зміни

  • Внесення змін до договору: оборонні закупівлі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно в кінці року за результатами оборонних закупівель вносити зміни (зменшувати) очікувану вартість предмета закупівлі та /або обсяги, внесені до Переліку та обсягів закупівель товарів оборонного призначення (п.6 Особливостей

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО