Визначення предмета закупівлі робіт внаслідок перейменування об’єкта

17 Липня 2024
Митникова Наталія Василівно

Замовником у 2023 році для проведення капітального ремонту було виготовлено проектну документацію та отримано Експертний звіт на попередне найменування вулиці Катерининська. Відповідно до рішення сесії у 2024 році перейминовано вулицю та бюджетом передбачено видатки на капітальний ремон будинку за адресою вулиця Катерининська (вулиця Європейська). Просимо надати розяснення щодо визначення обєкту робіт предмету договору

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Визначення предмета закупівлі робіт внаслідок перейменування об’єкта Згідно з пунктом 8 Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, який затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі — Порядок) назва об’єкта будівництва за проєктною документацією має відповідати завданню на проєктування, не змінюватися на всіх стадіях проєктування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля послуг з поточного ремонту по прямому договору
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Допоможіть, будь ласка, розібратися: організація(відділ освіти, який має під своїм керівництвом 17 установ – шкіл) планує провести закупівлю з технічного обслуговування систем теплопостачання у цих навчальних закладах за

  • Не вистачає коштів для закриття попереднього договору: варіанти дій замовника
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    В січні за результатами відкритих торгів заключили договір на постачання електричної енергії на 25000 кВт. Протягом року збільшилось споживання електричної енергії. Станом на листопад проведені відкриті торги на постачання енергії

  • Закупівля лабораторного набору
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    За кошти субвенції НУШ потрібно здійснити закупівлю Набору лабораторного для вивчення електромагнетизму. Підкажіть, який код ДК буде вірним обрати для даного предмету 80520000-5 – Навчальні засоби (але цей код знаходиться

  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО