Визначення предмета закупівлі

03 Лютого 2025
Віра

Ми, державний навчальний заклад (бюджетники), потребуємо “Встановлення вентиляції у підвальному приміщенні” нашого закладу, площа підвальних приміщень 200 кв.м., орієнтовна вартість 249 000 грн. (з матеріалів підрядника).

Думки розділились: УО вважає що це будуть ПОСЛУГИ, а працівник переконує що це треба кваліфікувати як РОБОТИ і можна підписувати ПРЯМИЙ договір.

Просимо роз’яснень фахівця порталу “Радник у сфері публічних закупівель” щодо :
1/ ПРАВИЛЬНОЇ кваліфікації предмету закупівлі;
2/ перелік необхідних документів (чи Дефектний акт, чи Проектно-кошторисна документація і т. д. );
3/ посилання на діючі Нормативні акти і по можливості приклади або зразок.
Д я к у є м о.

Відповідь

Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання щодо визначення предмета закупівлі. Для надання коректної відповіді необхідно  проаналізувати документи та правильно визначити предмет закупівлі. При визначенні виду закупівлі рекомендуємо звернути увагу на визначення термінів «послуги» та «роботи». Визначення даних термінів Законодавцем закріплено: – у частині 21 статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО