Визначення предмета закупівлі

21 Травня 2025
Ірина

Ми Замовник, міська рада. Надали мені локальний кошторис витрат на проведення монтажу та налаштування мережі для системи відеоспостереження в сумі 30 000 грн, де послуг (демонтаж, підвішування) є на 6 000 грн , а решту 24 000 грн – це розхідні матеріали (кабелі, кріпильні деталі, абонентські термінали, вимикачі, розетки тощо). Самі відеокамери, які власне і монтуються на стовпи вздовж дороги і на стіну будівлі були закуплені раніше. Як правильно провести закупівлю? Як послуга по ДК 021:2015: 72710000-0 послуги у сфері локальних мереж чи розділити на дві закупівлі, а саме: товар, тобто ті розхідні матеріали, і окремо послуга монтажу?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання щодо визначення предмета закупівлі. Виходячи з висновків моніторингів безпечніше провести окремі закупівлі. Детальніше про це у статті Висновок ДАСУ щодо закупівлі товару із такою супутньою послугою, як монтаж Також враховуючи різноманітність товарів, які необхідно закупити, а саме, мережеве обладнання, електротехнічне обладнання, кабельно-провідникова продукція тощо, які належать до різних груп товарів і мають різні коди за          4-м знаком у ДК 021:2015, задля уникнення порушень...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація КНП та постачання електричної енергії
    01 Липня 2025
    Читати відповідь

    У зв’язку з реорганізацією (приєднанням до нашого КНП іншого КНП), яка набуває чинності з 01.07.2025, виникла наступна ситуація, що потребує уточнення. Приєднане КНП було кваліфіковано як малий непобутовий споживач та

  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО