Визначення очікуваної вартості проектних робіт
Доброго дня.
Запитання стосується визначення очікуваної вартості робіт з виготовлення ПКД
Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика) «Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт …. здійснюється з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”…»
Тобто Замовник повинен при визначенні очікуваної вартості (далі ОВ) виконати вимоги цієї частини Методики (Власна методика у нас відсутня).
По «порогам» зазначена закупівля – прямий договір.
У нас відсутня також посада/працівник, що є сертифікованим кошторисником.
Ми плануємо зробити власний розрахунок ОВ за Настановою, і після цього зробити опитування ринку шляхом отримання цінових пропозицій на роботи із розробки ПКД, розрахованих згідно Настанови.
ЗАПИТАННЯ : чи вірно у цій ситуації ми розуміємо наші дії при визначенні ОВ ? та чи можемо ми без залучення сертифікованих працівників розрахувати ОВ згідно вимог Методики та Настанови, або мусимо для розрахунку очікуваної вартості офіційно наймати/залучати такого працівника/юр. особу із підтвердженням права на здійснення відповідного розрахунку?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Визначення очікуваної вартості проектних робіт Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі — це одна з передумов здійснення закупівлі в цілому. При цьому така вартість має бути обґрунтованою, оскільки привертає увагу не тільки контролюючих органів у сфері закупівель, але й громадськості, яка може надати вашій процедурі закупівлі розголосу. Враховуючи, що сталої методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в закупівельному законодавсті станом на сьогодні немає, Замовник самостійно обирає один із...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Щодо технічної помилки в полі “Номер договору” Шановні колеги, Повідомляємо, що під час публікації договору на майданчику публічних закупівель “Закупівлі.Про” за процедурою закупівлі Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6
Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації на закупівлю Фронтального ковшового навантажувача БЕЗ зворотної лопати. шановна редакціє ! Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання: Замовник планує (шляхом проведення відкритих торгів з
Учасник надав документ, з цінами на матеріальні ресурси не у відповідності до запропонованої таблиці, а саме не вказав вартість за одиницю кожного найменування матеріального ресурсу в полях: поточна ціна за
Підкажіть будь ласка, якщо студент буде проходити на підприємстві оплачувану практику, чи відноситься це до витрат згідно з публічними закупівлями? Хочу уточнити, бо як на мене, то це все ж
просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!