Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок)

30 Серпня 2025
Вікторія

Звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення щодо правильного визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт, пов’язаних з дообладнання банківських відділень у межах виконання Постанови НБУ № 149 – забезпечення доступності до банківських послуг та які необхідні документи для закупівлі таких робіт.
Зазначені роботи стосуються адаптації об’єктів (відділень банку) до потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок).
Разом з тим, варто зазначити, що роботи з модернізації/ дообладнання не охоплюють ремонт усіх приміщень відділення в цілому, а мають вибірковий (локальний) характер, вартість робіт – до 500 тисяч гривень, відділення не закриваються на проведення ремонтних робіт.
Просимо надати фахове роз’яснення – за яким саме кодом ДК 021:2015 слід здійснювати закупівлю таких робіт, аби забезпечити відповідність предмета закупівлі вимогам законодавства та необхідні документи для закупівлі таких робіт.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок) Для початку необхідно визначити це поточний ремонт чи капітальний. Відповідно п.21 ч.1 ст.1 Закону  поточний ремонт – послуги. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається згідно із пунктом 3 розділу II Порядку де зазначено, що  під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою. Відповідно до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо правомірності продовження строку виконання робіт
    10 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Укладаємо договір на кап. ремонт. строк виконання робіт до 31.12.2025. Питання: у разі, якщо Підрядник не встигне виконати роботи до 31.12.2025 чи можливо продовжити строк виконання робіт на січень 2026

  • Договори ЦПХ чи оприлюднювати в Є-дата?
    10 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Чи публікуються договори ЦПХ в Є-даті?

  • Додаткова потреба
    10 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    відділ освіти проводив в поточному році 5 процедур закупівель ЗЦП за одним кодом ДК на загальну суму 516,0 тис. грн.. На разі виникла нова потреба на закупівлю за даним кодом

  • Невідповідність технічним вимогам
    10 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Підкажіть, будь ласка, якщо в наданій замовником ПВР стоїть кабель розміром 4×2×0,48, а учасник в своїй ПВР подає розміром 4×2×0,51, то що з цим робити? В ТД не

  • В проєкті договору в ЗПП в специфікації прописана конкретна торгова марка
    10 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Добрий, закупівля за кошти Ukraine Facility, запит пропозицій постачальників, до 500 тис.грн. При публікації на Прозорро не була вказана конкретна торгова марка, а в проєкті договору в специфікації прописана. Постачальник

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО