Висновок по моніторингу ➤ РАДНИК, портал

25 Серпня 2023
Олена

Доброго дня.
Підкажіть, будь-ласка.
ДАСУ у висновку по моніторингу зазначила наступне:
“Також моніторингом розгляду тендерної пропозиції … встановлено, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. При цьому, у складі тендерної пропозиції не надано лист-роз’яснення в довільній формі про не надання документу про створення такого об’єднання, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 5 тендерної документації”.
Чи правомірний висновок ДАСУ, адже подання документу про створення такого об’єднання вимагалося ТД лише у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Висновок по моніторингу. Умови проведення моніторингу передбачені в статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до вимог статті 8 Закону встановлено доволі чіткий алгоритм дій замовника після оприлюднення висновку моніторингу з виявленими порушеннями, а саме: або виконати, або оскаржити. Якщо у висновку моніторингу констатуються порушення, то замовник повинен або усунути ці порушення, або оскаржити висновок до суду (адміністративний порядок оскарження висновку не передбачений). Бездіяльність...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Вартісна межа в 500 тис грн для каталогу, коли можна використовувати профіль з налаштуваннями
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    ЗПП може проводитися із зазначенням конкретного виробника товару, коли сума предмету не перевищує 500 тис. грн. всіх закупівель по коду ДК за рік, чи конкретна закупівля не повинна перевищувати 500

  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО