Висновок ДАСУ щодо КЕП/УЕП
Під час моніторингу ДАСУ процедури закупівлі у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі було зазначено наступне:
«За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника встановлено наступне.
Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації передбачає наступну вимогу: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)».
У складі тендерної пропозиції учасника подані договір від 06.02.2023 № 23 (файл «Договір 23.pdf») та договір від 29.11.2022 № 191 (файл «Договір 191.pdf»), які надані не у формі електронного документа, а також не є такими, що видані іншими підприємствами / установами / організаціями. Разом з цим, вказані документи не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на кожній сторінці, тобто не відповідають умові, зазначеній у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації.»
Просимо вас надати відповідь щодо такого запитання: Учасник під час надання тендерної пропозиції подав скановані аналогічні договори, оригінали яких містять підпис та печатку тільки на останній сторінці договору. Виходячи із висновку ДАСУ, сканований документ не є електронним документом, тому повинен містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Тобто, всі документи, які надаються учасниками без накладання КЕП/УЕП, вважаються не електронними, тому на скановані документи, які містять більше однієї сторінки та які мають підпис та печатку тільки на останній сторінці, учасник повинен накладати КЕП/УЕП або робити копію з оригіналу документа та підписувати кожну сторінку такого документу?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання- Висновок ДАСУ щодо КЕП/УЕП. Відповідно до вашого питання умовами ТД було передбачено що учасник надає документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. В разі, якщо документи надані учасником не у формі електронного документу, як у...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть, будь ласка, стосовно змін у публічних закупівлях за програмою ‘Прозоре будівництво’ у контексті поточного ремонту. Ми представляємо освітній заклад і зараз проводимо поточний ремонт порогу школи. Перше питання, чи
Доброго ранку! Підкажіть будь-ласка, як вирішити таку ситуацію: Оголошеної закупівлю з очікуваною вартістю 600тис грн з ПДВ. Закупівля відмінена, відсутність ТП. Сума укладеного договору по пп6 п13 (ЯКЩО ВОНА БУДЕ
Згідно Переліку Переможець процедури закупівлі на виконання вимоги пункту 47 Особливостей повинен надати документи та/або інформацію, наведені нижче , зокрема “Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні
Замовник оголосив ЗЦП, закупівля відбулась, одного із учасників визнано переможцем, проте на етапі підписання договору виявилось, що замовником не було завантажено свій проєкт договору, що в такому разі робити і
Відповідно до кошторису на 2024 рік наша установа не забезпечена в повному обсязі коштами на оплату за електричну енергію до кінця року, тому в 2024 році було було проведено: ВТ з особливостями
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.