Виправлення протягом 24 годин за рішенням АМКУ
Замовником в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою було оприлюдне повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо завантаження документа про наявність у Учасника спеціалізованого стенду для випробувань на виконання вимог щодо матеріально-технічної бази. Учасник завантажив паспорт на стенд для виконання Вимоги про усунення невідповідностей без перекладу українською мовою, що вимагалось тендерною документацію. З огляду на це пропозиція Учасника була відхилена. Учасник оскаржив дане рішення в Колегії АМКУ. Колегія зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення, мотивуючи тим, що Замовник НЕ надав право Учаснику можливість виправити помилки, хоча таке право було надане. Питання: чи має право Замовник після рішення АМКУ оприлюднювати вимогу про усунення порушення в тій частині невідповідностей пропозиції Учасника, яка вже ставала підставою для використання механізму “24 години”, а саме – вимагати завантажити переклад паспорту на стенд для випробувань, наявність якого вже й так була предметом дозапиту?
Доброго дня! Відповідно до частин 16 статті 29 Закону замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже замовник на виконання рішення Органу оскарження має оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації,...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної
ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні
ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість
ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з
ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти