Виправлення невідповідностей

26 Лютого 2024
ніна

замовником вимагалося надати посвідчення по охороні праці на керівний склад учасника яке є дійсне на дату подання документа. учасник подав посвідчення на директора 2018 року, не дійсне. замовник надав 24 годин на виправлення невідповідностей . Учасник надав наказ про прийом на роботу заст. начальника з питань охорони праці датований вже після завершення прийому пропозицій (16 лютого надав замовник 24 години а 17 лютого учасник прийняв цього працівника) в якого є дійсне посвідчення по охороні праці. чи правомірні дії учасника. чи повинен замовник прийняти ці невідповідності, як виправлені. Дякую

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Виправлення невідповідностей. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII  (далі — Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • Чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року?
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року? Чи маю право запланувати і закупити.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО